ناپولی به دنبال جذب هافبک اسکاتلندی بولونیا

ناپولی به دنبال جذب هافبک اسکاتلندی بولونیا

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه ناپولی با توجه به ترک پیوتر زیلینسکی با اتمام قراردادش در پایان فصل، برای جانشینی او به دنبال لوئیس فرگوسن هافبک بولونیا هستند.

به گزارش فوتبالی، ناپولی جدیدترین تیم پس از یوونتوس است که به دنبال جذب لوئیس فرگوسن هافبک اسکاتلندی بولونیا است. در حالی که پارتنوپی‌ها در انتظار نهایی کردن توافق با مدیر ورزشی جدید خود هستند که قرار است فاز بعدی خود را با مدیر سابق یووه جووانی مانا آغاز کنند.

جدایی مانا از بیانکونری باید حتی قبل از پایان این فصل کامل شود، و این موضوع علیه بیانکونری است که مدیر ورزشی آینده ناپولی قصد دارد یک پنجره نقل و انتقالات پر سروصدا را با ربودن لوئیس فرگوسن آغاز کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که در بین بازیکنان بولونیا، فقط جاشوا زیرکزی بیشتر از لوئیس فرگوسن در بازار مورد توجه است. این ملی پوش اسکاتلندی تحت هدایت تیاگو موتا شکوفا شده است. گلزنی‌های مکرر، داشتن یک آمار خوب در پاس گل، مهارت در بازیسازی و داشتن یک تکنیک خوب.

تیاگو موتا سرمربی بولونیا قصد دارد در فصل آینده به مربیگری ادامه دهد اما احتمالا در یوونتوس، که با آنها به توافق شفاهی رسیده است. با این حال، ناپولی به زور وارد رقابت شده و تماس‌های اولیه با سرمربی تیم ملی اسکاتلند را آغاز کرده است.

رقابت برای جذب هافبک ۲۴ ساله به تازگی آغاز شده است و یوونتوس و ناپولی به شدت در حال رقابت هستند. برای خرید او از بولونیا، ۲۵ میلیون یورو باید هزینه شود.

لوئیس فرگوسن در این فصل برای بولونیا در ۳۲ بازی، آمار ۶ گل و ۴ پاس گل را ثبت کرده است.

۱۴۲۸