حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال

حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال

پایگاه خبری فوتبالی- کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به همراه جمعی از معاونان و مدیران این وزارتخانه با حضور در مرکز ملی فوتبال، با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی‌ فوتسال دیدار کرد

.به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این دیدار مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در سخنانی گفت: از جناب آقای هاشمی وزیر محترم سپاسگزارم که برای دومین بار در جمع ملی‌پوشان فوتسال حاضر شدند، اهتمام ایشان در این حوزه جای تقدیر و تشکر دارد.  

وی افزود: تلفیق بین چهره‌های باتجربه و جوان تصمیم درست آقای شمسایی برای آینده‌سازی است. بازیکنان تیم فوتسال دشواری‌ها و کمبودها را تحمل می‌کنند و همیشه مایه مباهات هستند.

هاشمی وزیر ورزش و جوانان نیز در سخنانی بیان داشت: خیلی خوشحالم که در آخرین تمرین شما در تهران پیش شما هستم، امیدوارم به لطف خدا و تلاش و جنگندگی که دارید عیدی خوبی به مردم بدهید.

وی بیان داشت: بحث جوانگرایی اگر با تدبیر و عاقلانه باشد حتماً موثر است و به آقای شمسایی تبریک میگویم که میانگین سنی تیم ملی را پنج سال کاهش داده است. 

وزیر ورزش و جوانان بیان داشت: جام رمضانی که در سراسر کشور برگزار می‌شود اتفاق بزرگی است و آقای تاج به عنوان تصمیم‌گیر کلیدی فوتسال آسیا ‌تواند این مسابقات را به عنوان یک الگویی برای تمام کشورهای مسلمان بدل کند و شاهد یک رمضان کاپ در سطح بین‌المللی باشیم.

احسان اصولی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال نیز ضمن خیرمقدم به وزیر و همراهان گفت: تیم ملی فوتسال چندین اردوی تدارکاتی را در خلال تعطیلات برگزار کرد و برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی به تورنمنت ویتنام اعزام شد. 

وی افزود: این ۱۴ نفری که به عنوان لیست نهایی اعلام شده‌اند، سربازان ایران هستند و به نمایندگی از خانواده فوتسال ایران با تمام وجود برای افتخارآفرینی به میدان می‌روند.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی در این دیدار گفت: هیچ چیزی برای دل‌خوش کردن مردم جلودار تیم ملی ما نیست، ما با پرچم مقدس ایران به میدان می‌رویم و با حمایت‌های رئیس فدراسیون ایمان دارم اول جام قهرمانی را پس می‌گیریم و دوم جام را به مردم ایران تقدیم کنیم.

در حاشیه این دیدار جایزه سعید احمدعباسی آقای گل لیگ برتر فوتسال کشور در فصل مسابقاتی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به وی اهدا شد.

گفتنی است تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران فردا ساعت ۱۸ برای شرکت در جام ملت‌های آسیا عازم شهر بانکوک در کشور تایلند است.

2636