پیروزی پر گل منچسترسیتی با گلزنی هالند

پیروزی پر گل منچسترسیتی با گلزنی هالند

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در دیدار خانگی مقابل لوتون تاون موفق شد با حساب پنج بر یک به پیروزی برسد و موقتاً به صدر جدول صعود کند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس، تیم های منچسترسیتی و لوتون تاون از ساعت 17:30 به وقت تهران در استادیوم اتحاد به مصاف هم رفتند. سیتی قبل از شروع این بازی با اختلاف یک امتیاز نسبت به آرسنال صدرنشین در رده سوم قرار داشت و برای ماندن در کورس قهرمانی، لازم بود تا برنده این بازی شود. 

در این دیدار، سیتی خیلی سریع در دقیقه 2 به گل رسید. ضربه ارلینگ هالند پس از برخورد به هاشیوکا، مدافع لوتون وارد دروازه شد. 

در نیمه دوم، آتش بازی سیتیزن ها شروع شد و در دقیقه 64، متئو کواچیچ گل دوم را با پاس گل خولین آلوارز به ثمر رساند. در دقیقه 76، یک ضربه پنالتی به سود میزبان اعلام شد و این بار ارلینگ هالند توانست گلزنی کند تا سیتی با نتیجه سه بر صفر جلو بیافتد. در دقیقه 81، راس بارکلی یکی از گل های خورده را برای سیتی جبران کرد، اما جرمی دوکو در دقیقه 87 گل چهارم را زد و در دقیقه 90+3 یوشکو گواردیول حساب کار را پنج بر یک کرد تا منچسترسیتی و پپ گواردیولا با یک برد پرگل 5-1 به استقبال دیدار حساس با رئال مادرید برود.

4416