گاف جالب در ترکیب منچسترسیتی؛ دی‌بروینه هم در ترکیب اصلی هم روی نیمکت

گاف جالب در ترکیب منچسترسیتی؛ دی‌بروینه هم در ترکیب اصلی هم روی نیمکت

پایگاه خبری فوتبالی - اشتباه مدیر رسانه ای منچسترسیتی در اعلام لیست بازی این تیم و لوتون به خبرنگاران، در شبکه های اجتماعی به شدت مورد توجه قرار گرفت و وایرال شد.

به گزارش فوتبالی، بازی منچسترسیتی و لوتون برای تیم گواردیولا در رقابت با آرسنال و لیورپول خیلی مهم بود. تیم گواردیولا با هدف سومین پیروزی متوالی در لیگ انگلیس وارد زمین شد چرا که در دو هفته اخیر، این تیم در مقابل استون ویلا و کریستال پالاس به پیروزی دست پیدا کرد. آنها در مقابل پالاس با دبل درخشان دی بروینه به پیروزی رسیده بودند. 

بازیکن بلژیکی پیش از شروع بازی منچسترسیتی و لوتون "دبل" دیگری را داشت که در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. در حقیقت دی بروینه با شماره هفده و علامت کاپیتانی منچسترسیتی در ترکیب اعلام شده توسط مدیر رسانه ای تیم آبی پوش به خبرنگاران قرار گرفت.  از سویی دیگر دی بروینه در میان نیمکت نشین ها نیز با شماره هفده حضور داشت!

مدیر رسانه ای منچسترسیتی خیلی سریع این لیست را اشتباه کرد و فودن به جای دی بروینه در لیست نیمکت نشین ها قرار گرفت. در واقع فیل با فکر بازی چهارشنبه مقابل رئال مادرید، استراحت کرد. 

هواداران در واکنش به این گاف، شوخی های مشابهی در شبکه های اجتماعی نوشته اند. یک هوادار نوشته است:" همیشه دی بروینه را بازیکن درخشانی می دانسته ام اما در این جا او از خودش هم سبقت گرفته است!" دیگری نوشته است:" از او هر کاری بر می آید." و دیگری هم نوشته است:" او در این حد خوب است که هم روی نیمکت حضور پیدا می کندو هم در ترکیب اصلی."

4125