مدیرعامل ذوب آهن، طرفدار پر و پا قرص تراکتور

مدیرعامل ذوب آهن، طرفدار پر و پا قرص تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی - مدیرعامل ذوب‌آهن‌ ضمن دلداری به طرفداران تراکتور، خود را طرفدار این تیم معرفی کرد.

به گزارش فوتبالی، نیما نکیسا دروازه‌بان اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس است که این فصل به عنوان مدیرعامل ذوب‌آهن فعالیت می‌کند و دیروز، بعد از مدتها شاهد برد تیمش بود. برد مقابل تراکتور، آن هم در تبریز

نکیسا پس از پایان بازی با خبرنگاران گفت‌وگویی هم داشت و ضمن اشاره به مخالفت با استعفای محمد ربیعی، بابت این اعتماد و نتیجه کسب شده ابراز خوشحالی کرد اما شاید قسمت جالب صحبت‌های این مدیر دلداری وی به طرفداران تراکتور بود.

نکیسا در قسمتی از صحبت‌های خود از جو موجود در ورزشگاه یادگار امام(ره) ابراز رضایت کرد: "جو ورزشگاه تبریز را چه در زمانی که بازی می‌کردم، چه الان که در یک لباس دیگری خدمت می‌کنم، قابل تحسین و تمجید می‌دانستم و می‌بینم. تیم تراکتور تیم بزرگی است. به نتایج لحظه‌ای نگاه نکنید در فوتبال این لحظه‌ها به وجود می‌آید و من مطمئنم تیم تراکتور خیلی زود به روزهای اوج خودش برمی‌گردد. اتفاق خاصی نیفتاده است و در هرجای دنیا نگاه کنید چنین نتایجی یک دفعه رقم می‌خورد."

نکیسا در ادامه پا را فراتر هم گذاشت و ضمن اینکه آرزو کرد تراکتور این فصل آسیایی شود، مدعی شد که طرفدار پر و پا قرص تی‌تی‌ها است:" من فقط خدمت مردم خوب تبریز یک سلام ویژه دارم و می‌گویم که ان‌شالله خیلی زود تیم‌تان را آسیایی خواهید دید. این باشگاه، باشگاه بزرگی است و آدم‌های خیلی بزرگی در آن کار می‌کنند. من دلم با این تیم است و یکی از طرفداران پر و پا قرص تراکتور خود بنده هستم."

1997