روش جالب چلسی برای جلوگیری از کسر امتیاز: فروش هتل!

روش جالب چلسی برای جلوگیری از کسر امتیاز: فروش هتل!

پایگاه خبری فوتبالی - گزارشات مالی باشگاه چلسی حاکی از آن است که این باشگاه مجبور شده که هتلی را به قیمت 76.3 میلیون پوند به فروش برساند تا جلوی کسر امتیاز را توسط مقامات لیگ برتر انگلیس بگیرد.

به گزارش فوتبالی، آبی ها مجبور شده اند که هتل تحت تملک خود را به شرکت "بلوکو" بفروشند، کنسرسیومی تحت مالکیت تاد بولی  و کلیرلیک که مالکیت باشگاه چلسی را هم به عهده دارند. چلسی با این روش همچنان در گزارش مالی خود را بدون زین اعلام کرده است. دیلی میل گزارش داده است که مقامات لیگ انگلیس به باشگاه ها اجازه می دهند که برای یک سال، ضرر 105 میلیون پوندی را اعلام کنند اما ضرر واقعی باشگاه چلسی 249 میلیون پوند بوده است. 

چلسی برای مشکلات مالی خود مجبور است که شمار زیادی از بازیکنانش شامل محصولات آکادمی را بفروشد. آنها برای این که جلوی کسر امتیاز را بگیرند، مجبور هستند که ضررهای مالی خود را جبران کنند. در این فصل باشگاه های اورتون و ناتینگام فارست به علت مسائل مشابه با کسر امتیاز مواجه شده اند و چلسی نیز ممکن است که با تنبیه مشابهی مواجه شود. 

چلسی با فروش برخی محصولات آکادمی خود می تواند جلوی ضررهای مالی خود را بگیرد. لوئیز هال، آرماندو برویا و کانر گالاگر بازیکنانی هستند که ممکن است فروخته شوند. از سویی آبی ها به دنبال مشتری مناسب برای ریس جیمز هستند.

چلسی در حال حاضر در رتبه نهم لیگ انگلیس قرار دارد و خیلی بعید است که فصل آینده در مسابقات اروپایی حضور داشته باشند.

4125