نظر ستاره سابق رئال مادرید درباره لیگ برتر انگلیس

نظر ستاره سابق رئال مادرید درباره لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل واران ستاره فرانسوی منچستریونایتد درباره سختی های بازی کردن در لیگ برتر انگلیس با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، در سال 2021، رافائل واران با رقم 40 میلیون یورو از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست. واران اگرچه به موفقیت های زیادی با لباس رئال مادرید دست یافت، اما هیچ وقت نتوانست آن بازیکن سابق شود. واران در الدترافورد با مصدومیت های زیادی دست و پنجه نرم می کند و علیرغم خداحافظی از تیم ملی فرانسه، همچنان نمی تواند بیش از چند هفته سالم بماند و دوباره مصدوم می شود. 

حالا قهرمان سابق جام جهانی گفت: "میانگین سنی بازیکنان هر سال پایین تر می آید و دیگر بازیکنان باتجربه زیادی در این لیگ نیستند. در لیگ برتر انگلیس، بازیکنان کمی هستند که بالای 30 سال سن دارند. من به فکر بازیکنان نسل جوان هستم، چون با این وضع نمی توانند از نصیحت های بازیکنان باتجربه بهره ببرند. شما در این لیگ، هر 3 روز یک بار بازی دارید. ریسک مصدوم شدن بسیار بالاست و نمی توانید انرژی خود را ذخیره کنید. ما واقعاً از این تعداد بازی خسته هستیم و نمی توانیم در بالاترین رقابت کنیم. در لالیگا وضع اینگونه نبود و شما هر 4 یا 5 روز یک بار بازی می کردید."

4416