تمجید آنچلوتی از آچار فرانسه رئال مادرید

تمجید آنچلوتی از آچار فرانسه رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی کهنه کار ایتالیایی به شدت از عملکرد ناچو فرناندز، کاپیتان رئال مادرید در دفاع راضی است.

به گزارش فوتبالی، بعد از خروج کریم بنزما، ناچو فرناندز به عنوان کاپیتان اول لوس بلانکوس در فصل 2023-24 منصوب شد. در این فصل، رئال مادرید مصدومان بلند مدت زیادی همچون ادر میلیتائو، داوید آلابا، فرلاند مندی و کارواخال داشت و اگر ناچو فرناندزی نبود، معلوم نمی شد که چه بلایی بر سر رئال می آمد، اما کاپیتان ناچو خیلی خوب توانست در خط دفاع بازی کند و جای مصدومان را پر کند. 

حالا پیش از بازی با مایورکا، کارلو آنچلوتی در گفت و گویی با خبرنگاران گفت: "ناچو بازی های زیادی در این فصل بازی کرده و نقش بسیار مهمی در تیم دارد. او بازیکن قابل اتکایی است و ما همیشه در لحظات سخت و دشوار، روی او حساب کرده ایم و جواب اعتمادمان را به خوبی گرفته ایم. وقتی شما در بازی های زیادی بازی می کنید، ریسک اشتباه کردن هم می کنید و ممکن است مرتکب کارهای اشتباه شوید، اما ناچو اینطوری نیست. او همچنان با اعتماد به نفس بالا بازی می کند و می بینید که تجربه او چه قدر به درد تیم ما می خورد. او در این فصل بسیار مفید بوده و امیدوارم در ادامه نیز اینگونه باشد."

4416