سه گانه تاریخی که ژابی آلونسو در آستانه فتح آن است

سه گانه تاریخی که ژابی آلونسو در آستانه فتح آن است

پایگاه خبری فوتبالی - شاگردان ژابی آلونسو یک فصل رویایی را رقم زده اند و اکنون در مقطع پایانی فصل زمان آن رسیده است که جام ها را بالای سر ببرند و نتیجه عملکرد بی نقص خود را ببینند.

به گزارش فوتبالی ، بایر لورکوزن با هدایت ژابی آلونسو در این فصل از رقابت ها هیچ باختی را تجربه نکرده است. تیم آلونسو اکنون تنها یک برد تا قهرمان شدن در رقابت های بوندسلیگا فاصله دارد. بایرلورکوزن در تاریخ خود هرگز قهرمان رقابت های بوندسلیگای آلمان نشده است و اکنون با هدایت آلونسو در آستانه قهرمانی در آن است و اگر مقابل وردربرمن به پیروزی برسد قهرمانی خود را در این بازی ها قطعی می کند و به یازده سال قهرمانی پیاپی بایرن مونیخ در بوندسلیگا پایان می دهد.

از سوی دیگر بایرلورکوزن در فینال جام حذفی آلمان هم حضور دارد و شنبه پنجم خرداد ماه باید در فینال جام حذفی آلمان به مصاف کایرزسلاترن برود. بایرلورکوزن می تواند با پیروزی در این بازی فاتح جام حذفی آلمان هم بشود.

بایرلورکوزن در لیگ اروپا هم در حال حاضر در مرحله یک چهارم نهایی قرار دارد و بازی رفت خود را مقابل وستهام با نتیجه دو بر صفر برده است. بایرلورکوزن با برنده شدن در چهار بازی دیگر می تواند قهرمان لیگ اروپا هم بشود.

1471