تصاویری که نیمار از گلف بازی کردنش منتشر کرد

تصاویری که نیمار از گلف بازی کردنش منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که نیمار جونیور در این روز ها در حال خوشگذرانی است و فوتبال کمترین چیزی است که به آن توجه دارد.

به گزارش فوتبالی ، در تابستان گذشته بود که نیمار جونیور تصمیم گرفت پاری سن ژرمن را ترک کند و راهی فوتبال عربستان سعودی شود. نیمار جونیور به تیم الهلال عربستان پیوست اما شرایط برای او در این تیم به خوبی پیش نرفت و نیمار جونیور با مصدومیت روبرو شد و کل فصل را از دست داد. این ستاره برزیلی در دوران مصدومیت خود مشغول انجام کار های دیگر شد و بیشتر کار های او به خوشگذرانی شباهت دارند.

به تازگی نیمار جونیور تصاویری را در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است که در آن می بینیم نیمار جونیور مشغول گلف بازی کردن است. نیمار با انتشار این تصاویر نوشته است:" روز گلف "

نیمار به تازگی با حاشیه هایی مثل ساخت دریاچه مصنوعی در عمارتش روبرو شده است. او همچنین پس از بازی بارسلونا - پی اس جی برای تصویر شادی کردن رافینیا به سبک خودش کامنت گذاشت این قضیه موجب عصبانیت هواداران پاری سن ژرمن شد چرا که به نظر می رسد نیمار بیشتر خودش را یک بارسایی می داند تا کسی که بازیکن سابق پاری سن ژرمن بوده است.

1471