پست اینستاگرامی رونالدو از بازگشت به تمرین النصر

پست اینستاگرامی رونالدو از بازگشت به تمرین النصر

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو به تازگی به تمرینات النصر عربستان برگشته است و کار خود را زیر نظر لوییس کاسترو از سر گرفته است تا برای ادامه رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی آماده باشد.

به گزارش فوتبالی ، النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی رقابت های سوپرجام عربستان سعودی مقابل الهلال عربستان شکست خورد و از دور این رقابت ها کنار رفت. الهلال در نهایت موفق شد قهرمان سوپرکاپ عربستان شود. کریستیانو رونالدو در بازی مقابل الهلال با علی البلیهی درگیر شد و این درگیری موجب شد تا رونالدو کارت زرد بگیرد و اکنون او بازی النصر مقابل الفیحا را از دست داده است. النصری ها قرار است که روز جمعه 31 فروردین ماه با الفیحا روبرو شوند و رونالدو از حضور در این دیدار محروم خواهد بود.

کریستیانو رونالدو به تازگی تصویری از خودش را در بازگشت به تمرینات النصر عربستان منتشر کرده است و نوشته است:" بازگشت به کار "

رونالدو در حال حاضر 39 سال سن دارد و باید دید که تا چه زمانی قصد دارد به دوران حرفه ای خود ادامه بدهد. فصل جاری رو به اتمام است و یاران رونالدو فقط در جام حذفی عربستان همچنان شانس قهرمانی دارند که البته در آن جا هم کارشان راحت نیست چرا که الهلال عربستان در آن رقابت ها هم حضور دارد.

1471