عکس بامزه‌ای که بازیکن رئال مادرید منتشر کرد: کاماوینگام!

عکس بامزه‌ای که بازیکن رئال مادرید منتشر کرد: کاماوینگام!

پایگاه خبری فوتبالی - ادواردو کاماوینگا بازیکن فرانسوی رئال مادرید به تازگی تصویر جالبی را در بخش استوری های صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی ، در این تصویر می بینیم که جود بلینگام در حال دویدن به دنبال توپ است. ادواردو کاماوینگا در این صحنه پشت سر جود بلینگام حضور دارد و او هم در حال دویدن به سمت توپ است. در این عکس فقط مو های ادواردو کاماوینگا را می بینیم و تصویر به شکلی گرفته شده است که گویی مو های ادواردو کاماوینگا مربوط به جود بلینگام است. ادواردو کاماوینگا با این صحنه شوخی کرده است و در پایین این تصویر نوشته است:" کاماوینگام " که به نوعی ترکیب جود بلینگام و ادواردو کاماوینگا است.

این عکس مربوط به تمرینات رئال مادرید است و مشخص است که بازیکنان رئال مادرید روحیه خوب و بالایی در تمرینات دارند و باید دید که شرایط برای آن ها در بازی های پیش رو به چه شکل پیش می رود و آن ها در بازی حساس رئال مادرید مقابل منچستر سیتی چه عملکردی از خودشان نشان می دهند. رئال مادرید در رقابت های لالیگا امشب به مصاف مایورکا می رود و چهارشنبه شب با منچستر سیتی روبرو خواهد شد.

1471