ملوان - پرسپولیس؛ جایی برای تولد سیدجلال

ملوان - پرسپولیس؛ جایی برای تولد سیدجلال

پایگاه خبری فوتبالی- ملوان و پرسپولیس، دو تیمی که خاطرات زیادی برای سیدجلال حسینی دارند، بهترین بازی برای اولین تجربه سرمربیگری او بود. انگار قسمت هم رابطه خوبی با شماره 4 قرمزها دارد.

به گزارش فوتبالی، در بازی پرسپولیس و ملوان در غیاب اوسمار یک چهره جدید کنار خط حضور داشت. یک چهره جدید و البته قدیمی! اگر قرار باشد از چهره‌های سرشناس پرسپولیسی نام ببریم شاید در چندین چهره اول کمتر کسی اسمی از جلال حسینی بیاورد. پرسپولیس آنقدر بازیکن بزرگ و مهم دارد که برای رسیدن به دوران بازی سیدجلال حسینی و رسیدن به خودش، باید از یک لیست بلندبالا گذشت.

 با این حال چه کسی می‌تواند منکر شود که قطعا او در لیست بازیکنانی که خاطرات خوشی را با پرسپولیس رقم زدند در بالای لیست قرار دارد. روزهای خوبی که با حضور سیدجلال و بازوبند کاپیتانی‌اش در پرسپولیس همراه بود و بوی جام و قهرمانی و پیروزی می‌داد. احتمالا کلین‌شیت‌ها از زمان سیدجلال حسینی پایش به پرسپولیس باز شد. کلین‌شیت‌هایی که به نام بیرانوند نوشته می‌شد اما کمتر کسی نقش کاپیتان و اقتدار دفاعی اهدایی‌اش به پرسپولیس را نادیده می‌گرفت.

 او خرداد 91 پرسپولیسی‌شدنش قطعی شد اما به خاطر مخالفت کی‌روش با ترک اردوی تیم ملی قراردادش را دیرتر به ثبت رساند. بازیکن نفت تهران که قرار بود صلابت را به خط دفاعی پرسپولیس اضافه کند و چندین سال این کار را بدون نقص انجام داد.

 اولین بازی او به عنوان بازیکن با برد به پایان رسید. مانند اولین بازی‌اش با بازوبند و کاپیتانی و حالا هم اولین بازی‌اش به عنوان سرمربی تیم. او برای بستن بازوبند کاپیتانی 2 سال زمان نیاز داشت و برای اولین تجربه سرمربی‌گری‌اش هم 2 سال. قطعا از برد ملوان سهمی به شماره 4 سابق قرمزها نخواهد رسید اما تصاویر او در کنار زمین نوید روزهای خوبی را در آینده خواهد داد. 

روزی که هواداران پرسپولیس امیدوارند او در کنار زمین بردهایی را به دست بیاورد که تمام و کمال به نام خودش است. سیدجلال حسینی برای پرسپولیس همیشه حامل اخبار خوش بوده است و هواداران منتظر تکرار این اتفاق با لباس مربی‌گری هستند.

4326