سرمربی اسپورتینگ کانزاس سیتی چه نقشه‌ای برای مهار مسی دارد؟

سرمربی اسپورتینگ کانزاس سیتی چه نقشه‌ای برای مهار مسی دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - پیتر ورمز سرمربی اسپورتینگ کانزاس سیتی پیش از  تقابل با اینتر میامی گفت که هیچ تیمی نتوانسته توانایی های غیرقابل باور لیونل مسی را خنثی کند. 

به گزارش فوتبالی، اسپورتینگ کانزاس سیتی باید بامداد یکشنبه از اینتر میامی میزبانی کند و ورمز گقت که هیچ نقشه ای برای مهار فوق ستاره آرژانتینی ندارد. وی گفت که برخی از هوادارانش هرگز مقابل این حجم از هوادار بازی نکرده اند چرا که گفته می شود که امشب بیش از هفتاد هزار تماشاگر در ورزشگاه آروهد، تماشاگر بازی اینتر میامی و اسپورتینگ خواهند بود. 

ورمز در مورد بازی امشب به میامی هرالد گفت:" برخی از  بازیکنانم هرگز در مقابل این مقدار از هوادار بازی نکرده اند اما در نهایت ما باید این بازی را انجام بدهیم. بازیهای مسی را از زمانی که خیلی جوان بود، می دیدم. نمی دانم که آیا هرگز مربی یا بازیکنی توانسته نقشه ای را برای خنثی کردن توانایی های غیرقابل باور او پیاده کند یا نه." 

فوق ستاره 36 ساله با حضورش در لیگ میامی باعث شده تا هواداران بیشتر به این لیگ توجه کنند و مسابقات  را در این لیگ، تماشا کنند. مسی در سالهای پایانی فوتبالش قرار دارد و در دوران حضورش در میامی نیز با مصدومیت های زیادی مواجه بوده است. 

اینتر میامی پس از حذف از جام قهرمانان کونکاکاف، باید به مصاف اینتر میامی برود و بعد از آن میزبان نشویل باشد و بعد از این دو بازی هم در مقابل نیو انگلند رلوولوشن قرار بگیرد. 

4125