ستاره اسپانیایی لایپزیش در رادار سه باشگاه انگلیسی

ستاره اسپانیایی لایپزیش در رادار سه باشگاه انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی- دنی اولمو تمایل دارد فصل آینده در لیگ برتر انگلیس بازی کند و مورد توجه چند باشگاه انگلیسی هم قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، چند تیم انگلیسی برای فصل آینده به دنبال تقویت خط حمله خود هستند و گزینه‌های مختلفی را هم زیر نظر دارند. یکی از گزینه‌های مورد علاقه این تیم‌ها، دنی اولمو، هافبک مهاجم اسپانیایی آربی لایپزیش است که تمایل دارد در پایان فصل از باشگاه آلمانی جدا شود.

به گزارش کریستین فالک، خبرنگار مشهور و معتبر آلمانی رسانه بیلد، دنی اولمو مورد توجه سه باشگاه منچسترسیتی، منچستریونایتد و چلسی قرار گرفته است. خود بازیکن تمایل دارد فصل آینده در لیگ برتر انگلیس کند و این موضوع را چند خبرنگار دیگر هم تایید کردند. گفته می‌شود که آربی لایپزیش تابستان امسال در صورت دریافت 60 میلیون یورو، به دنی اولمو اجازه جدایی خواهد داد.

منچسترسیتی ممکن است در تابستان پیش رو کوین دی بروینه را از دست بدهد و به دنبال یک گزینه جانشین برای او می‌گردد. این ستاره بلژیکی مورد توجه باشگاه‌های عربستانی قرار گرفته است. لوکاس پاکتا، ستاره برزیلی وستهام یونایتد گزینه اصلی سیتیزن‌ها است. اما اگر جذب این بازیکن به هر دلیلی منتفی شود، منچسترسیتی سراغ گزینه‌های بعدی، یعنی فلوریان ویرتز، جمال موسیالا و دنی اولمو خواهد رفت.

چلسی هم که یکی دیگر از مشتریان دنی اولمو است، قصد دارد تحولی در خط حمله خود ایجاد کند. آن‌ها تنها از عملکرد کول پالمر راضی هستند و تمایل دارند چند مهره دیگر را هم به خط حمله خود اضافه کنند.

مدیران منچستریونایتد نیز در نظر دارند پس از فروش سانچو و گرینوود، چند بازیکن هجومی به ترکیب خود اضافه کنند.

1428