پرسپولیس و شمس آذر دو تیم بدون گل خورده در سال جدید

پرسپولیس و شمس آذر دو تیم بدون گل خورده در سال جدید

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس و شمس آذر در سال جدید گلی دریافت نکرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران روز گذشته درحالی دنبال شد که پرسپولیس و شمس آذر قزوین موفق شدند مقابل حریفان خود با نتیجه‌ی مشابه یک بر صفر به پیروزی برسند و برای دومین بازی متوالی در سال جدید گلی دریافت نکنند.

قرمزهای پایتخت و یشمی‌پوشان قزوینی که دو دروازه‌بان جوان را در قفس توری خود دارند، از بین ۱۶ تیم لیگ برتری، تنها تیمهایی هستند که در سال جدید گلی دریافت نکرده‌اند و دو کلین شیت متوالی داشته‌اند. پرسپولیس در سال جدید با نتیجه یک بر صفر گل گهر و ملوان را شکست داده و شمس آذر هم ذوب آهن را با نتیجه دو بر صفر و فولاد را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو برداشته است.

امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان و قزوینی پرسپولیس که با مصدومیت علیرضا بیرانوند فرصت بازی پیدا کرده، موفق شده با عملکرد خوب خود ۲ کلین‌شیت به ثبت برساند تا سرخ ها جای خالی بیرانوند را احساس نکنند. البته رفیعی در هفته هجدهم مقابل ذوب آهن هم به میدان رفت و در آن دیدار هم گلی دریافت نکرد تا در سه دیداری که در این فصل به میدان رفته، دروازه خود را بسته نگه داشته باشد. در طرف دیگر علیرضا جعفرپور سنگربان شمس آذر که پدیده دروازه‌بانی این فصل لیگ برتر بوده است، روز گذشته موفق شد هشتمین کلین شیت خود را ثبت کند.

پرسپولیس و شمس آذر هفته آینده به مصاف صنعت نفت و استقلال می روند و باید دید این دو دروازه‌بان جوان می‌توانند همچنان به روند گل نخوردن خود ادامه دهند یا اتفاق دیگری رخ می‌دهد.

۲۶۳۶