سرمربی جوان تیم ملی آلمان از لیست گزینه‌های بارسلونا خط خورد

سرمربی جوان تیم ملی آلمان از لیست گزینه‌های بارسلونا خط خورد

پایگاه خبری فوتبالی- یولیان ناگلزمن، سرمربی جوان تیم ملی آلمان مورد توجه چند باشگاه مطرح اروپایی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، چند باشگاه بزرگ اروپایی، مثل لیورپول، بایرن مونیخ، بارسلونا و شاید چلسی و منچستریونایتد، در تابستان امسال به دنبال یک مربی جدید می‌گردند. یولیان ناگلزمن هم یکی از گزینه‌های مورد علاقه این باشگاه‌ها است و باید دید سرنوشت این سرمربی پس از مسابقات یورو 2024 چگونه رقم خواهد خورد.

ناگلزمن سال گذشته جانشین هانسی فلیک در تیم ملی آلمان شد. فلیک پس از نتایج ضعیفی که با تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر و دیدارهای دوستانه گرفت، از سمت خود برکنار شد تا ناگلزمن به عنوان جانشین او انتخاب شود.

این سرمربی جوان آلمانی توانست شرایط مانشافت را روبه‌راه کند. نتایجی که او در دیدارهای دوستانه اخیر گرفت، باعث شد تا سران فدراسیون فوتبال آلمان، به فکر تمدید قرارداد ناگلزمن بیافتند. مدیران تیم ملی فکر می‌کنند که این سرمربی گزینه‌ای مناسب برای آینده ژرمن‌ها است و می‌تواند نتایج مناسبی در جام جهانی و جام ملت‌های بعدی به دست بیاورد.

با این حال، گفته می‌شود که ناگلزمن مایل است پس از پایان یورو 2024 از هدایت تیم ملی آلمان کناره‌گیری کند و به عرصه فوتبال باشگاهی بازگردد.

به نقل از نشریه اسپانیایی اسپورت، ناگلزمن از لیست گزینه‌های بارسلونا خط خورد. او یکی از سرمربیان مورد علاقه مدیران بارسا بود اما نام او دیگر در لیست باشگاه بارسلونا حضور ندارد.

این رسانه در ادامه گزارش خود اضافه کرد که اگر ناگلزمن پس از یورو از تیم ملی جدا شود، هدایت بایرن مونیخ را بر عهده خواهد گرفت.

1428