عصبانیت شدید امباپه از باخت مقابل بارسلونا

عصبانیت شدید امباپه از باخت مقابل بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن از باخت تیمش مقابل بارسلونا به شدت عصبانی و ناراحت شده است.

به گزارش فوتبالی ، در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن و بارسلونا در ورزشگاه پارک ده پرنس به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و گام مهمی را برای صعود به دور بعدی رقابت ها بردارد.

در این بازی کیلیان امباپه عملکرد ضعیفی داشت و توسط مدافع هفده ساله بارسلونا یعنی پائو کوبارسی کنترل شده بود. حالا به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، کیلیان امباپه پس از باخت تیمش مقابل بارسلونا در پارک ده پرنس بسیار ناراحت و عصبانی شده است. او می خواهد هر طور که شده در بازی برگشت که در خانه بارسلونا در مونجوئیک برگزار می شود، نتیجه را جبران کند و پاری سن ژرمن را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برساند.

این فصل از رقابت ها آخرین فصل حضور کیلیان امباپه در پی اس جی است. او تاکنون قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را تجربه نکرده است و اگر این فصل هم از دور رقابت ها حذف شود، او بدون قهرمان شدن در چمپیونزلیگ به همراه پی اس جی این تیم را ترک خواهد کرد.

1471