آینده خمز تحت تاثیر یک نفر؛ بله یا خیر زنوزی!

آینده خمز تحت تاثیر یک نفر؛ بله یا خیر زنوزی!

پایگاه خبری فوتبالی - پاکو خمز سوژه شدیدترین انتقادات از زمان حضور در تراکتور قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، پاکو خمز چندین و چند بار تا مرحله اخراج رفته و برگشته و بنابراین شرایط کنونی وی در تبریز برای این مرد اسپانیایی تازگی ندارد اما می‌توان مدعی شد که این بار ماجرا فرق می‌کند و حتی طرفداران پر و پا قرص این سرمربی هم در کنار انتقاد از سایر عوامل باشگاه، به خمز ایراد می‌گیرند.

با این وجود این بحث مدت‌هاست که وجود دارد که باتوجه به بند فسخ میلیون دلاری قرارداد پاکو خمز، اخراج این سرمربی تاوان سنگینی برای باشگاه خواهد داشت و همین موضوع دست مدیران این تیم را برای قطع همکاری بسته است. موضوعی که در نشست خبری پس از بازی پاکو خمز هم بسیار جنجال‌آفرین شد.

سوال پایانی از خمز در نشست خبری پس از بازی دیروز، به تندی طرح شد و خبرنگاری از سرمربی تراکتور پرسید که باتوجه به اینکه هواداران امروز با شعارهایشان خواهان جدایی شما شدند، در صورت تداوم نتایج ضعیف، حرف هواداران را قبول کرده و استعفا می‌دهید یا اینکه برای کسب دلارهای بیشتر تا پایان قرارداد می‌مانید؟ پرسشی که خشم خمز را برانگیخت و سرمربی قرمزها این سوال را بی‌ادبی تلقی و البته خاطر نشان کرد دو سال قرارداد دارد تا نشان دهد خبری از استعفا نخواهد بود.

بازی دیروز مسابقه‌ای بود که شاید برای اولین‌بار شاهد برخی شعارها علیه شخص پاکو خمز هم بودیم و حتی رضا کرمانشاهی با انتشار یک استوری با تصویری از خمز به این سرمربی بابت نتایج اخیر گلایه کرد تا مشخص شود جایگاه پاکو تا چه حد متزلزل شده است.

امروز خبرگزاری تسنیم هم در خبری مدعی شد که هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور با پاکو خمز جلسه‌ای برگزار خواهد کرد که ممکن است هر اتفاقی در این جلسه رخ دهد. تسنیم حتی مدعی شد فسخ قرارداد خمز چیزی حدود ۶۰ میلیارد تومان غرامت روی دست باشگاه خواهد گذاشت و طرفین باید برای جدایی توافق کنند.

اخبار غیررسمی از تبریز حاکی از آن است که آینده پاکو باتوجه به مبلغ غرامت سنگین قرارداد وی، فقط و فقط به تایید و عدم تایید یک نفر بستگی دارد و آن شخص مالک تراکتور است. مردی که این سال‌ها بابت تغییرات زیادی که تیمش داشته مورد انتقاد بوده ولی ترجیح داده به خمز اطمینان کند و این سرمربی بیشترین زمان ممکن را روی نیمکت تراکتور خصوصی نشسته و باید دید این اعتماد تا چه زمانی ادامه می‌یابد؟

1997