عکس؛ وقتی ژابی آلونسو و میکل آرتتا هم‌تیمی بودند

عکس؛ وقتی ژابی آلونسو و میکل آرتتا هم‌تیمی بودند

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر ژابی آلونسو و میکل آرتتا دو تا از بهترین سرمربی های جهان هستند و با توجه به سن و سالی که دارند مشخص است که آینده درخشانی در انتظار آن ها است و آن ها می توانند تا سال ها در عرصه مربیگری افتخار آفرینی کنند.

به گزارش فوتبالی ، هم ژابی آلونسو و هم میکل آرتتا دوران بازیگری خود را از آکادمی آنتیگوکو در منطقه سن سباستین در اسپانیا شروع کرده اند. ژابی آلونسو بین سال های 1990 تا 1999 در آن جا حضور داشته است و میکل آرتتا هم از سال 1991 تا سال 1997 در این آکادمی حضور داشته است.

ژابی آلونسو و میکل آرتتا در رئال سوسیداد هم در کنار هم بوده اند چرا که آلونسو بین سال های 1999 تا 2004 در خدمت رئال سوسیداد بوده است و میکل آرتتا هم از سال 2004 تا 2005 در رئال سوسیداد بوده است. دوره حضور این دو هافبک اسپانیایی در کنار هم در رئال سوسیداد بسیار کوتاه بوده است.

ژابی آلونسو حالا 42 سال سن دارد و میکل آرتتا هم 42 ساله است و این سرمربی هم‌سن هستند. آن ها متعلق به یک نسل از فوتبال اسپانیا هستند و هر دو هم هافبک بوده اند.

تیم ژابی آلونسو در آستانه قهرمان شدن در رقابت های بوندسلیگا است و آرسنال هم با هدایت میکل آرتتا برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس رقابت می کند.

1471