سال جدید ویروس به جان آقاسی انداخت!

سال جدید ویروس به جان آقاسی انداخت!

پایگاه خبری فوتبالی - عارف آقاسی در چند بازی اخیر تراکتور ضعیف‌ترین نمایش فصل خود را داشته است.

به گزارش فوتبالی، عارف آقاسی هایجک بزرگ تراکتوری‌ها در نقل و انتقالات تابستانی نام گرفت و با مبلغ بالایی راهی تبریز شد تا برای دومین بار پیراهن سرخ تراکتور را بر تن کند. بازیکنی که از همان ابتدا در ترکیب ابتدایی پاکو خمز قرار گرفت و زوج‌ خوبی با شجاع خلیل‌زاده تشکیل داده بود.

با این وجود گویا سال جدید برای این مدافع خوزستانی خوب شروع نشده و آقاسی بعد از تعطیلات با اشتباهات بسیاری به ترکیب تیمش بازگشته است. اشتباهاتی که باعث شد پاکو خمز در بازی دیروز با ذوب‌آهن در دقیقه ۳۳ دست به تعویض بزند و آقاسی را بیرون کشیده و سیستم بازی خود را سه دفاعه کند.

تعویض آقاسی زمانی صورت گرفت که این بازیکن در چند صحنه با اشتباهات بزرگی که داشت، باعث ایجاد موقعیت‌های گلزنی خطرناکی به سود ذوبی‌ها شده بود و خمز با عصبانیت سر این مدافع داد و فریاد می‌کشید و در نهایت دستور به تعویض عارف داده و ترجیح داد با سه مدافع کارش را پیش ببرد؛ هر چند این تصمیم هم راه به جایی نبرد و تی‌تی‌ها شکست سنگینی تجربه کردند.

اما بازی دیروز تنها بازی بد آقاسی نبود و وی در بازی با آلومینیوم هم اصلاً روز خوبی نداشت و جزو ضعیف‌ترین بازیکنان تیمش در بحث آمار و ارقام بود تا این طور به نظر بیاید که سال جدید برای مدافع گران‌قیمت پرشورها خوب آغاز نشده و باید دید وی در ادامه می‌تواند شرایط خود را همانند قبل بهتر کند یا نه.

1997