گذشت هشت سال از شبی که رونالدو یک‌تنه مقابل تیم آلمانی کامبک زد

گذشت هشت سال از شبی که رونالدو یک‌تنه مقابل تیم آلمانی کامبک زد

پایگاه خبری فوتبالی - هشت سال پیش در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و ولفسبورگ با هم روبرو شدند و اتفاقات بسیار جالبی در آن بازی ها رخ داد.

به گزارش فوتبالی ، در بازی رفت که در ورزشگاه خانگی تیم ولفسبورگ برگزار می شد، رئال مادرید با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. همین شکست موجب شد تا مادریدی ها در آستانه حذف شدن قرار بگیرند. در بازی برگشت که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شد، رئال مادرید به سه گل نیاز داشت تا بتواند کامبک بزند و راهی مرحله نیمه نهایی رقابت ها شود.

در آن بازی کریستیانو رونالدو خوش درخشید و موفق شد سه گل به ثمر برساند و هت تریک کند. رونالدو با سه گلی که به ولفسبورگ زد یک شب فراموش نشدنی را برای هواداران رئال مادرید ساخت.

کریستیانو رونالدو در آن فصل که فصل 2015/16 بود به همراه رئال مادرید در نهایت قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد. در آن فصل زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید بود. آن قهرمانی اولین قهرمان تیم زیدان در لیگ قهرمانان اروپا بود. زین الدین زیدان در فصل های 2016/17 و 2017/18 هم توانست رئال مادرید را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند.

1471