فشار آوردن رسانه آرژانتینی به بکام برای خریدن ستاره در کنار مسی

فشار آوردن رسانه آرژانتینی به بکام برای خریدن ستاره در کنار مسی

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه های آرژانتینی پس از حذف شدن اینتر میامی از رقابت های جام قهرمانان کونکاکاف انتقاد ها را به سمت و سوی دیوید بکام مالک انگلیسی باشگاه اینتر میامی برده اند و معتقد هستند که او در تابستان باید ستاره های بیشتری خریداری کند تا مسی بتواند بهتر در این تیم بازی کند.

به گزارش فوتبالی ، در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام قهرمانان کونکاکاف، اینتر میامی و مونتری به مصاف هم رفتند و در نهایت در مجموع دو بازی رفت و برگشت، مونتری موفق شد با نتیجه پنج بر یک به پیروزی برسد و اینتر میامی را از دور رقابت ها حذف کند. لئو مسی در بازی برگشت حضور داشت اما نتوانست مانع از حذف تیمش شود و شاهد شکست سه بر یک تیمش در مکزیک بود.

رسانه آرژانتینی TyC Sports پس از این شکست اینتر میامی نوشته است که لیونل مسی که کاپیتان تیم قهرمان جام جهانی 2022 قطر است، این شایستگی را دارد که هم‌تیمی های بهتری در کنارش بازی کنند. دیوید بکام باید در تابستان دست به خرید بزند و ستاره های بیشتری را به تیم اینتر میامی بیاورد تا این تیم بتواند برای قهرمانی در رقابت های جام قهرمانان کونکاکاف رقابت کند و لیونل مسی راحت تر بازی کند.

1471