روزی که بالوتلی، یک سس فوق العاده تند را با کچاپ اشتباه گرفت و اشک ریخت!

روزی که بالوتلی، یک سس فوق العاده تند را با کچاپ اشتباه گرفت و اشک ریخت!

پایگاه خبری فوتبالی - فلویان تائووین بازیکن سابق مارسی افشا کرد که ماریو بالوتلی پس از ترکیب غذاهای عجیبی که خورده، گریه کرده و اشک در صورتش جاری شده است!

به گزارش فوتبالی، تائووین بازیکن سابق نیوکاسل خاطره ای از بالوتلی در زمان انتقال این بازیکن به مارسی در سال 2009 نقل کرده است. در حقیقت این بازیکن به اشتباه، سس بسیار تندی به نام هریسا را روی پاستای خود ریخته چرا که فکر می کرده که سس کچاپ است. همین مسئله باعث شده تا دهان این بازیکن حسابی بسوزد و اشک از چشمانش روانه شود که این اتفاق باعث شده تا هم تیمی هایش به شدت سرگرم شوند و بخندند!

بازیکن فرانسوی که در حال حاضر در اودینزه توپ می زند، به سان گفت :" ماریو بالوتلی به مارسی آمده بود. در اردوی قبل از بازی حضور داشتیم و ناهار می خوردیم. در آن زمان، عادل رامی در باشگاه بود و همیشه درخواست سس هریسا را روی میز می داد و به همین خاطر آشپز همیشه یک کاسه سس هریسا را برای عادل روی میز می گذاشت. بالوتلی سر میز آمد. اولین حضورش در ناهار تیمی بود و همه چیز برایش جدید بود. به عنوان یک عادت همیشگی ایتالیایی، درخواست پاستا را داد.  بعد از آن سس هریسا را با سس کچاپ اشتباه گرفت. پاستایش را پر از سس هریسا کرد. ما به همدیگر نگاه کردیم و در دلمان گفتیم:" خیلی تند است!" فکر می کردیم که می داند چه کار می کند. او را نمی شناختیم و فکر کردیم که مشکلی با تند بودن غذا ندارد. ماریو شروع به خوردن غذا کرد اما بعد از پنج دقیقه اشک می ریخت و صورتش پر از عرق شده بود. همه بازیکنان به خاطر ورودش به باشگاه تبریک گفتند و همه ما از قهقهه اشک می ریختیم. فوق العاده بود!"

4125