لیست بارسلونا مقابل کادیز بدون لواندوفسکی و کانسلو

لیست بارسلونا مقابل کادیز بدون لواندوفسکی و کانسلو

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا شنبه در میراندیا به مصاف کادیز می رود و ژاوی در نظر دارد که با فکر بازی سه شنبه مقابل پی اس جی، به شمار زیادی از نفراتش استراحت بدهد.

به گزارش فوتبالی، اینیگو مارتینز، کانسلو و لواندوفسکی به علت محرومیت در بازی حضور ندارند. ژاوی می داند که تیمش برای زنده ماندن در جنگ لالیگا و حفظ اختلاف هشت امتیازی با رئال مادرید، حق ندارد که امتیاز از دست بدهد. هفته آینده رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم می روند و تیم ژاوی برای زنده ماندن در جنگ لالیگا باید در آن بازی پیروز شود.

دی یونگ، پدری و کریستنسن که مقابل پی اس جی از مصدومیت برگشتند، در مقابل کادیز نیز حضور دارند اما دو تای اول احتمالا امشب فیکس نشوند تا با فکر بازی برگشت مقابل پی اس جی بتوانند استراحت کنند. 

کریستنسن و سرجی روبرتو که در بازی برگشت مقابل پی اس جی حضور نخواهند داشت، می توانند در بازی امشب مقابل کادیز فیکس شوند. ژاوی همچنین هکتور فورت، مارک گویو، مارک کاسادو، میکا فی، آندر آسترالاگا را از آکادمی در لیست قرار داد. مارکوس آلونسو احتمالا به جای کانسلوی محروم در ترکیب قرار می گیرد و فی نیز شاید اولین بازی خود را در پیراهن بارسا داشته باشد. 

لیست بارسلونا مقابل کادیز بدین شرح است : ترشتگن، آرائوخو، فران تورس، پدری، رافینیا، اینیاکی پنیا، ژائو فلیکس، کریستنسن، فرمین، مارکوس آلونسو، اوریول رومئو، ویتور روکه، سرجی روبرتو، فرنکی دی یونگ، گوندوغان، کنده، آسترالاگا، لامین یامال، مارک کاسادو، کوبارسی، مارک گویو، هکتور فورت و میکا فی.

4125