یک ورزشگاه و 50 هزار نفر علیه پورحمیدی در تبریز!

یک ورزشگاه و 50 هزار نفر علیه پورحمیدی در تبریز!

پایگاه خبری فوتبالی - حسین پورحمیدی سوژه اصلی بیشترین شعارهای اعتراضی علیه بازیکنان تراکتور بود.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن که با برتری ۴ بر ۱ اصفهانی‌ها در تبریز به پایان رسید، شبی بسیار جنجالی رقم زد و تی‌تی‌های خشمگین اعتراضات تندی علیه کادرفنی، بازیکنان و مدیریت باشگاه داشتند و تقریباً کسی در تبریز نبود که از این شعارها در امان باشد.

با این وجود، شعارها علیه بازیکنان بیش از همه بود و اولین جرقه اعتراضات با شعار «بازیکن بی‌غیرت نمی‌خوایم، نمی‌خوایم» آغاز شد. شعارهایی که در ادامه رنگ و لعاب بسیار تندتری هم گرفتند و شاید این وسط حسین پورحمیدی بود که مخاطب بیشترین شعارها قرار گرفت.

بعد از دریافت گل سوم تراکتور بود که پنجاه هزار هوادار تراکتوری حاضر در ورزشگاه یادگار امام(ره) یکصدا کاپیتان سابق این تیم یعنی محمدرضا اخباری را تشویق کردند و وقتی تراکتور گل چهارم را دریافت کرد، این شعارها از کنایه هم گذشت و این‌بار شاهد شعارهای جمعی علیه حسین پورحمیدی بودیم! شعارهایی که حتی باعث بغض و گریه محمد نصرتی هم شد.

نکته جالب اینکه پورحمیدی در حین این شعارهای بسیار تند توانست یک موقعیت مسلّم گلزنی را مهار کند. نکته جالب‌تر تشویق پورحمیدی در بازی قبلی تراکتور مقابل سپاهان بود و حالا در فاصله چند روز این دروازه‌بان به شدیدترین حالت ممکن مورد انتقاد قرار گرفته است.

1997