فراموشی علیه مورایس؛ محبوبیت دوباره نویدکیا در اصفهان

فراموشی علیه مورایس؛ محبوبیت دوباره نویدکیا در اصفهان

پایگاه خبری فوتبالی- فراموشی، این خصوصیت جدانشدنی سکوهای فوتبالی است. به همین دلیل است که محرم نویدکیا، باز هم پایش به اصفهان باز شده است!

به گزارش فوتبالی، در هفته‌های پایانی لیگ برتر سکوهای دو شهر حسابی ملتهب هستند و شعارهای حیاکن، رها کن از روی آنها قطع نمی‌شود. تبریز و اصفهان دو شهری هستند که این روزها، بحران را تجربه می‌کنند و از سرمربی‌های خارجی‌شان ناراضی هستند. 

این شعارها البته فقط علیه کادر فنی نیست و کم کم کادرمدیریتی، بازیکنان و همه را درگیر می‌کند. سکوهای اصفهان بعد از یک تساوی دیگر از شاگردان مورایس فقط به شعار علیه مورایس اکتفا نکرده و جانشین او را هم تعیین کردند! 

آن‌ها یک صدا محرم نویدکیا را تشویق کردند و خواستار بازگشت او به اصفهان شدند. البته در این میان گزارشگر بازی، یادآوری جالبی هم به هواداران اصفهانی داشت. او به آن‌ها یادآوری کرد که روی همین سکوها علیه نویدکیا هم شعار داده و برای او هم حیاکن، رها کن خوانده‌اند.

این فراموشی هواداران یکی از قواعد فوتبال است که نظرات و شعارهای خود را فراموش می‌کنند. البته هواداران سپاهان گویا فراموش کرده‌اند که این مربی علاقه چندانی به دفاع کردن ندارد و در رفسنجان هم با وجود عملکرد بسیار خوبی که داشته به خاطر گل‌خوردن به سختی برنده می‌شود. فعلا اما خسته شدن از مورایس، نویدکیا را به محبوب سکوها تبدیل کرده است.

4326