وضعیت نامساعد بایرن مونیخ

وضعیت نامساعد بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - توماس مولر ستاره بایرن مونیخ می گوید تساوی دو بر دو مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا، هیچ چیزی را حل نکرده و آن ها هنوز غرق در مشکلات هستند.

به گزارش فوتبالی، سه شنبه هفته گذشته از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آرسنال و بایرن مونیخ در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند و در نهایت، دو تیم به نتیجه ای بهتر از تساوی 2-2 دست نیافتند تا همه چیز در بازی برگشت در ورزشگاه آلیانتس آرنا معلوم شود. باواریایی ها در بوندس لیگا اصلاً اوضاع خوبی ندارند و 16 امتیاز اختلاف با لورکوزن صدرنشین دارند و تنها 6 هفته تا پایان مسابقات باقی مانده. آن ها همچنین از رقابت های دی اف بی پوکال نیز حذف شده اند و چمپیونز لیگ، تنها امید آن ها برای کسب یک جام در این فصل است. 

مولر به خبرنگاران گفت: "هیچ مشکلی حل نشده است. وقتی شما به تصویر کلی ما نگاه می کنید، آمار و ارقام خوبی مشاهده نمی کنید. به جایگاهمان در بوندس لیگا نگاه کنید و اینکه چطوری لیگ را از دست دادیم. ما نمی توانیم عملکردی با ثبات در بازی هایمان داشته باشیم. ما همیشه بازی های خوب داشته ایم، اما این چیزی نیست که از بایرن مونیخ انتظار می رود."

4416