3 بازی و فقط دو امتیاز؛ خاطرات شمال از یاد سپاهان نمی‌رود!

3 بازی و فقط دو امتیاز؛ خاطرات شمال از یاد سپاهان نمی‌رود!

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان ژوزه مورایس در این فصل مقابل تیم‌های شمالی نتایج خوبی نگرفته است.

به گزارش فوتبالی، در یکی از بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر شب گذشته تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان مقابل نساجی مازندران قرار گرفت که این بازی در پایان با تساوی بدون گل پایان یافت. 

این تساوی در حالی به دست آمد که سپاهان در بازی گذشته‌اش مقابل صنعت نفت آبادان شکست خورده بود و از طرفی نساجی هم شرایط چندان خوبی نداشت. بنابراین هواداران سپاهان انتظار یک پیروزی را از تیم‌شان داشتند.

اما شاگردان ژوزه مورایس در ادامه روند نه چندان خوب‌شان در مقابل تیم قعرنشین جدول هم نتوانستند به پیروزی برسند. این نتیجه البته باعث افزایش انتقادها از کادر فنی و بازیکنان سپاهان هم شده است.

اما نکته عجیب این است که سپاهان در این فصل در مقابل تیم‌های شمالی کلا خوب نتیجه نگرفته است! این تیم در بازی رفت مقابل همین نساجی و در حالی که مازنی‌ها 4 شکست متوالی را تجربه کرده بودند در قائمشهر مقابل این تیم با تساوی یک بر یک متوقف شدند.

4 روز بعد از آن مسابقه سپاهان در اصفهان مقابل تیم ملوان بندرانزلی قرار گرفت و در یک بازی جذاب و پرهیجان با نتیجه 3 بر دو مغلوب شاگردان مهدی تارتار شد.

سپاهانی‌ها دیشب هم از بازی برگشت مقابل نساجی یک امتیاز گرفتند و با احتساب نتایج بازی‌های رفت مقابل نساجی و ملوان، سپاهان از 3 بازی با تیم‌های شمالی فقط دو امتیاز گرفته است و 7 امتیاز را از دست داده است.

طبق برنامه بازی بعدی سپاهان باید در انزلی مقابل ملوان برگزار می‌شد اما سپاهان قبل از آن مسابقه باید بازی عقب افتاده‌اش مقابل ذوب آهن را در اصفهان برگزار کند و سپس به انزلی سفر کند!

1359