قاب ویژه؛ وقتی عیسی از تعویضش شاکی شد

قاب ویژه؛ وقتی عیسی از تعویضش شاکی شد

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس ساعتی پیش با تک گل عیسی آل کثیر از سد ملوان بندر انزلی گذشت. 

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس امشب در ورزشگاه آزادی به سختی از سد ملوان گذشت. این برد یک «3 امتیاز» مهم برای پرسپولیس به همراه داشت. چرا که در مقابل یکی از تیم‌های قدرتمند و بالانشین جدول به دست آمد.

تک گل پرسپولیس در این مسابقه در دقیقه 49 به دست آمد. در این دقیقه کاپیتان پرسپولیس امید عالیشاه از سمت راست توپ را به شکل زیبایی به دهانه دروازه ملوان فرستاد و عیسی آل کثیر با یک پرش خوب و یک ضربه سر خوب‌تر دروازه ملوان را باز کرد.

البته که این گل مشکوک به آفساید بود و خیلی از کارشناسان معتقدند در لحظه ارسال سانتر، عیسی کمی جلوتر از مدافعان حریف قرار داشت. اما تشخیص آفساید در آن لحظه واقعا دشوار بود و کمک‌داور نتوانست درباره آفساید بودن این صحنه به قطعیت برسد.

در هر صورت پرسپولیس این گل و این برتری شکننده را تا پایان مسابقه حفظ کرد و به هر زحمتی بود 3 امتیاز مسابقه را به حساب خودش ریخت. 3 امتیازی که با گل عیسی به دست آمد.

در دقیقه 76 بازی اما داور چهارم با تابلوی تعویض به کنار زمین آمد. چون کادر فنی پرسپولیس تصمیم به دو تعویض گرفته بود. یکی از تعویض‌ها هم عیسی بود که باید جایش را به وحید امیری می‌داد.

اما ظاهرا این تصمیم کادر فنی به مذاق آل کثیر خوش نیامده بود. آن هم در روزی که اوسمار ویرا محروم بود و اجازه نشستن روی نیمکت پرسپولیس را نداشت. عیسی وقتی به کنار زمین آمد با سید جلال حسینی که در غیاب اوسمار نفر اول کادر فنی پرسپولیس شده بود دست داد و با چهره‌ای کاملا نشان از دلخوری بود به سمت نیمکت رفت. البته همزمان با این تعویض مهدی ترابی هم جایش را به سعید صادقی داد و به نظر می‌رسید ترابی هم چندان از تعویض راضی نیست. 

اما واکنش عیسی به تعویضش کاملا مشخص بود. او پس از این که با سید جلال دست داد رو به یکی از اعضای کادر فنی (احتمالا یکی از آنالیزورها) کرد و ناراحتی‌اش از تعویض را به او نشان داد. 

این در حالی بود که عیسی دقایقی پیش‌تر در پی یک برخورد به زمین افتاده بود و حتی خودش در پایان مسابقه و در صحبت با خبرنگاران تایید کرد که پس از آن برخورد دچار سرگیجه شده بود. 

آل کثیر احتمالا به این دلیل که برای پرسپولیس گل زده بود توقع نداشت در این مسابقه تعویض شود اما این مساله مربوط به مربیان است و بازیکن‌ها باید به تصمیمات مربیان احترام بگذارند.

1359