تشکر بیرانوند از جانشینش؛ مرسی که گل نمی‌خوری! (عکس)

تشکر بیرانوند از جانشینش؛ مرسی که گل نمی‌خوری! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در دومین بازی متوالی در غیاب بیرانوند باز هم پیروز شد و گل نخورد. 

به گزارش فوتبالی، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر، ساعتی پیش پرسپولیس موفق شد به سختی و با یک گل از سد ملوان بندر انزلی بگذرد. تک گل مسابقه را عیسی آل کثیر در اوایل نیمه دوم زد.

اما یکی از چهره‌های ویژه این مسابقه که حسابی زیر ذره‌بین قرار داشت امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان پرسپولیس بود. او که بعد از مصدومیت بیرانوند تبدیل به دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس شده است در بازی با ملوان هم نمایش خوبی داشت و موفق شد سومین کلین شیت را در سومین حضورش در ترکیب پرسپولیس ثبت کند.

این اتفاق در حالی رخ داده است که وقتی خبر مصدومیت بیرانوند و غیبت حدودا یک ماهه‌ای او منتشر شد هواداران پرسپولیس بسیار نگران شده بودند. چرا که پرسپولیس به جز امیر رضا رفیعی گزینه‌ دیگری برای جانشینی بیرو نداشت. اما رفیعی تجربه زیادی در لیگ برتر به دست نیاورده بود و هواداران و حتی کادر فنی پرسپولیس از این که رفیعی بتواند در ماموریت بزرگش در غیاب بیرانوند موفق عمل کند مطمئن نبودند

اما رفیعی با 3 کلین شیت در 3 مسابقه همه پرسپولیسی‌ها را سورپراز کرد و نشان داد می‌تواند در غیاب بیرانوند از دروازه پرسپولیس محافظت کند. حالا هم نگرانی‌ها درباره کیفیت او بسیار کمتر از گذشته است.

در پایان مسابقه پرسپولیس و ملوان اتفاق جالبی افتاد و علیرضا بیرانوند که با لباس شخصی و دست گچ گرفته به استادیوم رفته بود از جایگاه ویژه پایین آمد و به سمت زمین چمن رفت تا رفیعی را در آغوش بگیرد و از عملکرد خوب او در این مسابقه قدردانی کند.

جالب این که بیرانوند خودش یکی از حامیان جدی رفیعی و مهرشاد اسدی بود و وقتی پرسپولیس به دنبال جذب یک دروازه‌بان جوان خارجی بود از باشگاه خواست این فرصت را به رفیعی یا اسدی بدهد. رفیعی هم با درخشش در این 3 مسابقه نشان داد لیاقت این فرصت را داشته است.

1359