منصوری و درخواستش از کمیته داوران بعد از خداحافظی

منصوری و درخواستش از کمیته داوران بعد از خداحافظی

پایگاه خبری فوتبالی - کمک داور دیدار پرسپولیس و ملوان انزلی در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر از آخرین حضورش در مسابقات فوتبال برای قضاوت خبر داد.

به گزارش فوتبالی ، محمدرضا منصوری کمک داور دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان انزلی در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال گفت: با توجه به سن و سالم، این آخرین حضورم در مسابقات بود. امیدوارم نماینده خوبی برای ایران بوده باشم.

وی در مورد خاطراتش از دوران قضاوت تصریح کرد: داوری همیشه خاطره است. از داوری لذت بردم و هر اعتباری دارم از داوری است. بازی آرژانتین و فرانسه در جام جهانی روسیه هنوز برای من هیجان انگیز است و هر وقت می‌بینم لذت می‌برم.

کمک داور دیدار پرسپولیس و ملوان یادآور شد: اولین قضاوتم در لیگ برتر بازی شهید قندی یزد و ملوان در لیگ پنجم بود. امیدوارم تیم‌های ریشه‌دار در لیگ ما باشند. کاری به سرخابی‌ها ندارم ولی تیم‌هایی مثل پاس سابق، بانک ملی، نفت تهران و ... هویت فوتبال ما بودند.

منصوری در خصوص اینکه آیا به خاطر محدودیت سنی از داوری خداحافظی کرد، گفت: متأسفانه در ایران می‌گویند تا 45 سالگی می‌توانیم قضاوت کنیم در حالی که در دنیا این محدودیت سنی وجود ندارد. همانطور که به این توصیه که برای عضویت در کمیته داوران باید عضو هیئت رئیسه باشید گوش می‌دهید، به توصیه دیگر فیفا بابت برداشتن سن 45 سال هم توجه کنید. از داوران باتجربه استفاده کنید و وقتی بازی‌های بین‌المللی نیست، به جوانان قضاوت دهید.

1470