روز به روز بهتر از دیروز؛ رفیعی سنگر بیرانوند را حفظ می‌کند

روز به روز بهتر از دیروز؛ رفیعی سنگر بیرانوند را حفظ می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- امیررضا رفیعی در سومین حضورش در دروازه پرسپولیس هم کلین شیت کرد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس امروز در یکی از مسابقات هفته بیست و سوم موفق شد در ورزشگاه آزادی با یک گل از سد ملوان بندر انزلی بگذرد. تک گل پرسپولیس را در این مسابقه عیسی آل کثیر در دقیقه 49 وارد دروازه میهمان کرد.

این مسابقه دومین مسابقه‌ متوالی بود که پرسپولیس در آن علیرضا بیرانوند را در اختیار نداشت. در مسابقه قبلی هم پرسپولیس توانسته بود با نتیجه یک بر صفر در سیرجان گل‌گهر را شکست بدهد.

البته پرسپولیس در بازی هفته هفدهم مقابل ذوب آهن هم بیرانوند را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و از همان مسابقه بود که کادر فنی این تیم ناچار شد به امیر رضا رفیعی اعتماد کند. در آن مسابقه هم پرسپولیس با یک گل پیروز شد.  

به این ترتیب پرسپولیس هر 3 مسابقه‌ای را که در آنها رفیعی را به جای بیرانوند در دروازه داشت با نتیجه مشابه یک بر صفر و بدون این که گلی دریافت کند به سود خودش تمام کرده است.

روند این مسابقات هم برای رفیعی به شکلی پیش رفت که هر بازی از بازی قبلی سخت‌تر شد. رفیعی در بازی اول اصلا به چالش کشیده نشد اما در سیرجان در یک صحنه با دو سیو متوالی دروازه تیمش را نجات داد و 3 امتیاز آن مسابقه برای تیمش ذخیره کرد.

اما سخت‌ترین روز رفیعی امروز رقم خورد. او برای اولین بار در ورزشگاه آزادی در دروازه پرسپولیس ایستاده بود و حضور پرشور هواداران این تیم می‌توانست کار را برای این دروازه‌بان جوان سخت کند.

در نیمه اول رفیعی یکی دو بار روی سانترها خوب از دروازه خارج شد و یک بار هم در یک موقعیت خطرناک توپ را از زیر پای ملوان بیرون کشید. اما در نیمه دوم فشارها روی دروازه او بیشتر شد.

پرسپولیس در نیمه دوم خیلی زود به گل رسید و همین باعث شد ملوان که امسال با مهدی تارتار تیم بسیار پرقدرت و دونده‌ای است خیلی زود به فکر جبران مافات بیفتد.

در این نیمه یک بار رفیعی شوت محکم و خطرناک ملوانی‌ها از راه دور به خوبی دفع کرد. در دقایق پایانی هم بازیکنان ملوان چپ و راست روی دروازه پرسپولیس توپ می‌ریختند بدون حتی یک خروج اشتباه همه سانترها یا مهار کرد یا دفع کرد. عملکرد او در این بازی به قدری دلگرم کننده بود که هواداران پرسپولیس بارها و بارها نام رفیعی را در ورزشگاه فریاد زدند.

بیرانوند قبل از مصدومیتش در 20 بازی موفق به ثبت 10 کلین شده بود و حالا رفیعی در هر 3 بازی که دروازه‌بان پرسپولیس بوده موفق شده کلین شیت کند. رفیعی در بازی بعدی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان هم باید در دروازه پرسپولیس بایستد. او همه تلاش خودش را می‌کند تا دروازه پرسپولیس را سالم و بدون گل خورده و زمانی که بیرانوند از مصدومیت برگشت به دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس تحویل بدهد.

1359