رفتار عجیب و سیاسی هواداران بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن

رفتار عجیب و سیاسی هواداران بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان بازی دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو هوادار بارسلونا در پارک دو پرنس به علت ادای احترام به نازی‌ها دستگیر شدند.

به گزارش فوتبالی، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته فوتبال اروپا، بارسلونا و پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت، کاتالان‌ها موفق شدند با 3 گل از سد حریف فرانسوی خود عبور کنند و حالا کار راحت‌تری برای صعود به نیمه نهایی دارند.

این دو تیم بایستی هفته پیش رو در دیدار برگشت و در ورزشگاه المپیک مونتجوییک شهر بارسلون به مصاف همدیگر بروند تا تکلیف تیم راه یافته به جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود.

بارسلونا در حالی موفق شد پاری سن ژرمن را در دیدار رفت شکست دهد که تیم فرانسوی از حمایت همه‌جانبه هواداران خود برخوردار بود. تنها تعداد کمی از هواداران بارسا در ورزشگاه حاضر بودند که در پایان مسابقه خوشحال و راضی از استادیوم خارج شدند.

اما در این بین، دو تن از هواداران بارسلونا دست به کار عجیبی زدند. به نقل از نشریه اکیپ و بیلد آلمان، دو هوادار بارسلونا که در ورزشگاه پارک دو پرنس ادای احترام نازی‌ها را انجام داده بودند، توسط پلیس فرانسه دستگیر شدند.

به همین بهانه، یوفا تصمیم دارد باشگاه بارسلونا را با جریمه سنگینی مواجه کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که فدراسیون فوتبال اروپا در نظر دارد تا برای این کار هواداران بارسلونا پرونده انضباطی تشکیل دهد. گفته می‌شود در صورت صعود بارسلونا به نیمه نهایی، ممکن است یوفا آن‌ها را از حضور هوادارانشان در بازی خانگی محروم کند.

1428