مدیران باشگاه چلسی به دنبال بازسازی ورزشگاه خانگی خود

مدیران باشگاه چلسی به دنبال بازسازی ورزشگاه خانگی خود

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران باشگاه چلسی تصمیم دارند تا ورزشگاه استمفورد بریج را توسعه دهند و آن را بازسازی کنند، اما در این مسیر موانعی بر سر راهشان قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، استمفورد بریج، ورزشگاهی است که در غرب شهر لندن واقع شده و استادیوم اختصاصی باشگاه چلسی است. گنجایش این ورزشگاه، حدودا 40 هزار نفر است. استمفورد بریج یکی از قدیمی‌ترین ورزشگاه‌های حال حاضر دنیا است که مدیران باشگاه چلسی برنامه دارند تا به زودی پروژه بازسازی آن را آغاز کنند.

به نقل از نیزار کینسلا، خبرنگار رسانه استاندارد، مدیران باشگاه چلسی سودای توسعه ورزشگاه خانگی خود، یعنی استمفورد بریج را در سر دارند؛ اما طبق یک قرارداد آن‌ها حداقل تا سال 2027 نمی‌توانند این پروژه بزرگ را آغاز کنند.

مدیران باشگاه تصمیم دارند قطعات زمین اطراف ورزشگاه را به مبلغ حدودی 80 میلیون پوند خریداری کنند تا مسیر توسعه و گسترش استمفورد بریج را هموار کنند.

مدیران باشگاه چند گزینه را مورد بررسی قرار می‌دهند؛ بازسازی کامل ورزشگاه فعلی، بازسازی ورزشگاه همزمان با استفاده از آن و انتقال به مکانی جدید. 

مدیران باشگاه انگلیسی در نظر دارند تا سال 2030 یک ورزشگاه کلاس جهانی داشته باشند اما این برنامه‌ریزی زمانی آرمانی و به دور از واقعیت است. هرچند که باید گفت تاد بولی هنوز به صورت رسمی تاریخ مشخصی را برای جدول زمانی بازسازی استمفورد بریج اعلام نکرده است.

بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید از جمله باشگاه‌های مطرح اروپایی هستند که در سال‌های اخیر ورزشگاه خود را بازسازی کردند یا یک ورزشگاه جدید احداث کردند. حالا باید دید سران باشگاه چلسی چه تصمیمی برای ورزشگاه خانگی‌شان می‌گیرند.

1428