سه بازیکن بارسلونا که خطر محروم شدن از ال کلاسیکو را دارند

سه بازیکن بارسلونا که خطر محروم شدن از ال کلاسیکو را دارند

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا فرداشب (شنبه) از ساعت 22:30 به وقت ایران در هفته سی و یکم از رقابت های لالیگای اسپانیا به مصاف کادیز می رود و باید دید که در این بازی چه نتیجه ای رقم می خورد.

به گزارش فوتبالی ، بارسا پس از پیروزی مقابل پاری سن ژرمن اکنون روحیه خوبی دارد و می خواهد در لالیگا هم در این بازی به پیروزی برسد. بارسلونا در هفته بعدی رقابت های لالیگا یعنی هفته سی و دوم باید به مصاف رئال مادرید برود.

بازی فرداشب بارسلونا در ورزشگاه خانگی آبی و اناری ها برگزار می شود اما در ال کلاسیکو بارسلونا میهمان خواهد بود و کار دشوار تری دارد.

سه بازیکن بارسلونا در حال حاضر چهار کارته هستند و اگر کارت زرد بعدی را بگیرند، یک بازی محروم می شوند. آندریاس کریستنسن، اوریول رومئو و ایلکای گوندوغان بازیکنانی هستند که اگر مقابل کادیز کارت زرد دریافت کنند، نمی توانند مقابل رئال مادرید به میدان بروند و به این ترتیب ال کلاسیکو را از دست خواهند داد.

باید دید که برنامه ژاوی هرناندز مقابل کادیز به چه شکل خواهد بود و این سرمربی اسپانیایی به این بازیکن ها میدان می دهد یا خیر. کریستنسن و گوندوغان از بازیکنان کلیدی بارسا هستند و ممکن است ژاوی به این بازیکن ها مقابل کادیز استراحت بدهد.

1470