به دردسر افتاده ایم!

به دردسر افتاده ایم!

پایگاه خبری فوتبالی – پپ گواردیولا ادعا کرده که منچستر سیتی با توجه برنامه بسیار فشرده بازی‌ها در مقطع پایانی فصل و نگرانی‌های موجود راجع به آمادگی بازیکنان، در دردسر بزرگی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، پس از تساوی 3-3 منچسترسیتی در خانه رئال مادرید، رودری، هافبک اسپانیایی آبی پوشان، اقرار کرد که با توجه به اینکه در فصل جاری حدود 3500 دقیقه را در میادین حضور داشته، به شدت به استراحت نیاز دارد. او در اینباره گفت:" من به استراحت نیاز دارم. بگذارید ببینیم صحبت‌هایمان به کجا می‌رسد، چگونه با شرایط کنار می‌آییم. گاهی همین است که هست. من باید خود را وفق دهم اما استراحت کردن چیزی است که برای آن برنامه خواهیم چید."

با توجه به بازی سیتی مقابل لوتون، رودری به احتمال زیاد استراحت خواهد کرد اما با توجه به نگرانی‌های موجود راجع به آمادگی دی بروینه، واکر و فودن، گواردیولا ادعا کرده شاید رودری مجبور شود تا به میدان برود:" من با او صحبت نکرده ام اما اگر به استراحت نیاز داشته باشد، استراحت خواهد کرد، در غیر این صورت نمی‌دانم چه خواهد شد. حس می‌کنم که در بازی‌هایی مانند کریستال پالاس و رئال مادرید، وقتی که احساس خستگی می‌کرد، در نیمه دوم بهتر بود. بیش از بعد جسمانی، این مسئله به صرف انرژی ذهنی مربوط می‌شود. مسئله فقط رودری نیست، من دوست دارم تا به مدافعان مرکزی ام هم استراحت بدهم اما آن‌ها را در اختیار نداریم. در بازی‌های ملی شاهد مصدومیت آن‌ها بودیم و حالا در دردسر بزرگی قرار گرفته ایم و به همین خاطر آن‌ها نمی‌توانند استراحت کنند."

2102