کاپیتان پی‌اس‌جی: با کمک امباپه به بارسلونا کامبک می‌زنیم

کاپیتان پی‌اس‌جی: با کمک امباپه به بارسلونا کامبک می‌زنیم

پایگاه خبری فوتبالی - مارکینیوش کاپیتان پاریسن ژرمن به حمایت از کیلیان امباپه پرداخت و اذعان کرد با کمک این فوق ستاره فرانسوی، آن ها می توانند به بارسا کامبک بزنند.

به گزارش، چهارشنبه شب از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های پاریسن ژرمن و بارسلونا در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف هم رفتند و در نهایت، کاتالان ها با حساب سه بر دو به پیروزی رسیدند و حالا از شانس بسیار زیادی برای صعود به مرحله نیمه نهایی برخوردار هستند. در این بازی، امباپه کاری نتوانست برای جلوگیری از شکست پاریسن ژرمن انجام دهد و مورد انتقاد رسانه ها و کارشناسان قرار گرفت.

به نقل از سایت گل، حالا مارکینیوش در گفت و گویی با خبرنگاران گفت: "مطمئن هستم امباپه عملکرد بسیار خوبی در بارسلونا خواهد داشت. او اولین کسی است که می خواهد در مرحله نیمه نهایی بازی کند. کیلیان بازیکن بسیار مهمی برای ماست و مطمئن هستم که بهترین ورژنش را در بارسلونا به نمایش خواهد گذاشت."

مارکینیوش در ادامه افزود: "آن ها مصمم تر از ما بودند و بازی را برنده شدند. یک بازی باز را مشاهده کردیم. مردمی که فوتبال دوست دارند، قطعا از این بازی لذت بردند. فکر می کنم افرادی که ما را شانس اول صعود به نیمه نهایی می دانستند، می خواستند روی ما فشار بگذارند."

4416