عکس؛ تفاوت رفتاری که کوتینیو و دمبله پس از گلزنی به بارسلونا داشتند

عکس؛ تفاوت رفتاری که کوتینیو و دمبله پس از گلزنی به بارسلونا داشتند

پایگاه خبری فوتبالی - عثمان دمبله در بازی پی اس جی مقابل بارسلونا پس از این که به شاگردان ژاوی هرناندز گلزنی کرد، خوشحالی کرد و همین قضیه موجب شده است که هواداران بارسلونا در شبکه های اجتماعی به او حمله کنند.

به گزارش فوتبالی ، فیلیپ کوتینیو بازیکن برزیلی سابق بارسلونا هم وقتی که بارسلونا را ترک کرد و به بایرن مونیخ رفت، دو گل به بارسلونا زد اما مقابل آبی و اناری ها خوشحالی نکرد و جلوی خودش را گرفت. در حقیقت در سال 2020 بود که بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه هشت بر دو بارسلونا را شکست بدهد. در آن زمان کوتینیو در بایرن مونیخ بازی می کرد و دو گل هم به بارسلونا که تیم سابقش بود زد اما خوشحالی نکرد.

اکنون دمبله در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا پس از این که گل اول پاریسی ها را به بارسلونا زد خوشحالی خود را به طور کامل انجام داد و اصلا جلوی خودش را نگرفت و احترام تیم سابق خود را نگه نداشت. دمبله شش سال بازیکن بارسلونا بوده است.

هواداران بارسلونا با انتشار این تصویر در شبکه های اجتماعی رفتار کوتینیو را با دمبله مقایسه می کنند. به نظر می رسد که دمبله در بازی برگشت پی اس جی - بارسلونا در ورزشگاه خانگی بارسا هو شود.

1471