شبی که رونالدو در دقیقه 97 دروازه یوونتوس را باز کرد

شبی که رونالدو در دقیقه 97 دروازه یوونتوس را باز کرد

پایگاه خبری فوتبالی - شش سال پیش در چنین شبی بود که یوونتوس و رئال مادرید در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه سه بر یک به سود یوونتوس تمام شد اما مادریدی ها راهی دور بعدی رقابت ها شدند.

به گزارش فوتبالی ، در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2017/18، رئال مادرید و یوونتوس با هم روبرو شدند. بازی رفت در ورزشگاه خانگی یوونتوس با نتیجه سه بر صفر به سود رئال مادرید تمام شد و به نظر می رسید که مادریدی ها کار صعود را یکسره کرده اند اما این طور نبود.

در بازی برگشت یوونتوس موفق شد با گل های مانژوکیچ و ماتوئیدی با نتیجه سه بر صفر از رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو جلو بیفتد. در دقیقه 90 بازی مهدی بن عطیه مدافع یوونتوس در محوطه جریمه روی لوکاس وازکز خطا کرد و داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان داد. بوفون به خاطر اعتراض زیاد به داور در دقیقه 93 بازی اخراج شد و در نهایت رونالدو ضربه پنالتی خود را در دقیقه 97 زد و موفق شد دروازه شزنی را باز کند و کاری کند که رئال مادرید به دور بعدی رقابت ها صعود کند.

1471