نقل و انتقالات/ انتخاب گیوکرش بین دو تیم لندنی؛ پرس و جو منچستر یونایتد درباره تونی

نقل و انتقالات/ انتخاب گیوکرش بین دو تیم لندنی؛ پرس و جو منچستر یونایتد درباره تونی

پایگاه خبری فوتبالی – به نظر می‌رسد که برنامه‌های نقل و انتقالاتی آرسنال در خط حمله، تحت تاثیر عملکرد بسیار خوب ستاره آلمانی توپچی‌ها قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی – باهم چندی از مهم ترین شایعات نقل و انتقالاتی دنیای فوتبال را مرور خواهیم کرد.

منچستر یونایتد در میان باشگاه‌هایی که ایوان تونی را زیر نظر دارند قرار دارد. این بازیکن انگلیسی که تا سال 2025 با برنتفورد قرارداد دارد، ممکن است در ازای دریافت 50 میلیون پوند، اجازه جدایی از جمع زنبورها را دریافت کند. (HITC)

.

با توجه فرم فعلی کای هاورتز، بعید است که آرسنال به تلاش خود برای جذب ایوان تونی ادامه بدهد. (Daily Mirror)

.

اگر آرسنال بخواهد برای جذب یک مهاجم تلاش کند، ویکتور گیوکرش، مهاجم اسپورتینگ لیسبون، گزینه بسیار محمتل‌تری به نظر می‌رسد. خود این بازیکن نیز ترجیح می‌دهد تا به جای چلسی، به آرسنال، رقیب هم شهری آن‌ها بپیوندد. (Football Transfers)

.

بارسلونا مایل است تا برای جذب برناردو سیلوا از من سیتی تلاش کند و در نظر دارد تا به جای فعال کردن بند فسخ 50 میلیون پوندی این ستاره پرتغالی، پیشنهادی به سیتیزن‌ها ارائه دهد که شامل اقساط مختلف می‌شود. (Fichajes - Spain)

.

رافائل واران، به اختمال زیاد در تابستان پیش رو و با اتمام قراردادش با شیاطین سرخ، از منچستر یونایتد جدا خواهد شد چرا که باشگاه انگلیسی علاقه ای به حفظ او با حقوق فعلی اش ندارد. (Daily Mail)

.

لیورپول با وجود در اختیار داشتن دو دفاع راست یعنی بردلی و الکساندر آرنولد، همچنان به جذب جرمی فریمپونگ، ستاره سمت راست خط دفاعی بایرلورکوزن علاقه مند است (Fichajes - Spain)

2102