واکنش کاپیتان لیورپول به شکست شوکه کننده مقابل آتالانتا

واکنش کاپیتان لیورپول به شکست شوکه کننده مقابل آتالانتا

پایگاه خبری فوتبالی - ویرجیل فن دایک ستاره هلندی لیورپول، صادقانه اعتراف کرد بعد از بازی مقابل آتالانتا احساس بسیار بدی دارد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، تیم های لیورپول و آتالانتا در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند. روی کاغذ، لیورپول شانس زیادی برای پیروزی در این دیدار داشت، اما آتالانتا در آنفیلد یک شب فراموش نشدنی تجربه کرد. جیانلوکا اسکاما کا 2 بار و ماریو پاسالیچ یک بار برای نماینده ایتالیا گلزنی کردند تا شاگردان گاسپرینی به پیروزی عجیب و غریب سه بر صفر دست پیدا کنند و حالا یورگن کلوپ کار بسیار سختی برای کامبک زدن در خاک ایتالیا دارد. 

ملی پوش هلندی به خبرنگاران گفت: "واضح است که وضعیت خوبی نداریم. شب بسیار ناامید کننده ای بود. اشتباهات فردی زیادی داشتیم و بابت آن ها مجازات شدیم. حس خیلی بدی دارد. آن ها از روش مارک کردن در دفاع استفاده می کنند و ما می توانستیم خیلی بهتر عمل کنیم. وقتی توپ را در اختیار داریم، باید تصمیم های بهتری بگیریم و شجاع تر باشیم. فضاهای زیادی به حریف دادیم و آن ها هم استفاده کردند. شب بسیار ناراحت کننده ای برای همه ما بود، اما الان وقتی برای تلف کردن نداریم. یک بازی مهم پیش رو داریم و باید به آن فکر کنیم."

4416