وینیسیوس یک قربانی است

وینیسیوس یک قربانی است

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر تباس رئیس لالیگا درباره شعارهای نژاد پرستانه علیه وینیسیوس جونیور در لالیگا با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، ستاره برزیلی رئال مادرید در چند فصل اخیر، بسیار مورد توهین های نژاد پرستانه در ورزشگاه های تیم های لالیگایی قرار گرفته و حواشی زیادی درباره آینده وینیسیوس به وجود آمده است. وینیسیوس در تلاش است تا جلوی این کارهای نژاد پرستانه را در لالیگا بگیرد.

حالا خاویر تباس به مووی استار گفت: "وینیسیوس یک قربانی است. تفاوت او با دیگر بازیکنان هم نژادش، این است که او رهبر یک جنبش است. وقتی کسی رهبری جنبشی را قبول می کند، بیشتر مورد هدف و حمله قرار می گیرد. او تصمیم گرفته تا به جنگ نژاد پرستی برود و رهبری این جنبش را قبول کرده است. نمی خواهم درباره رفتارش در داخل زمین حرفی بزنم یا نظری بدهم. من پدر یا مربی وینیسیوس نیستم، اما دوست دارم پیشرفتش را در داخل زمین مشاهده کنم."

در فصل گذشته در جریان بازی والنسیا - رئال مادرید در ورزشگاه مستایا، هواداران والنسیا با انجام صدای میمون به نژاد وینیسیوس توهین کردند و اشک این ستاره برزیلی را در آوردند و از همان موقع بود که وینیسیوس تصمیم گرفت با این مسئله بجنگد.

4416