ماجراهای تازه برای بازیکن خارجی استقلال/ ما هم او را می‌خواهیم!

ماجراهای تازه برای بازیکن خارجی استقلال/ ما هم او را می‌خواهیم!

پایگاه خبری فوتبالی - فدراسیون فوتبال عراق روی حضور منتظر محمد در اردوی تیم ملی امید این کشور در مسابقات دور نهایی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و سهمیه المپیک تاکید دارد.

به گزارش فوتبالی، به زودی شاهد برگزاری دور نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در دوحه خواهیم بود. عراق یکی از تیم‌های شرکت کننده در این بازیها است و امیدوار است با قرار گیری روی سکوی اول تا سوم سهمیه المپیک را به دست بیاورد. به همین خاطر فدراسیون فوتبال عراق امیدوار است به زودی منتظر محمد را در اردوی تیم ببینید و در همین راستا با فدراسیون فوتبال و باشگاه مس نامه نگاری کرده است.

باشگاه مس رفسنجان در پاسخ به نامه فدراسیون فوتبال عراق به این موضوع اشاره کرده که منتظر محمد در جریان بازی با استقلال مصدوم شده و اگر دوران نقاهت این بازیکن طول بکشد، اجازه حضورش را در اردوی تیم ملی عراق را نمی‌دهد، چرا که ممکن است این حضور موجب تشدید مصدومیت این بازیکن شود و تیم مس رفسنجان منتظر محمد را در ادامه بازی‌ها از دست دهد.

باشگاه مس در حالی اشاره به مصدومیت منتظر محمد داشته که این بازیکن در جریان بازی با استقلال تا هنگام تعویض نشانی از مصدومیت نداشت. البته باشگاه مس عنوان کرده در بازی‌های هفته بیست و سوم از این بازیکن استفاده نخواهد کرد.

منتظر محمد در تیم ملی امید عراق یکی از مهره‌های کلیدی است. او نمی‌تواند بدون اجازه اردوی تیم مس را ترک کند، به این خاطر که مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در فیفا دی برگزار نمی‌شود.

۹۹۸۹