نگاهی به خروجی‌های احتمالی چلسی در تابستان

نگاهی به خروجی‌های احتمالی چلسی در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی- با نزدیک شدن به پایان فصل شایعاتی پیرامون خروجی‌های چلسی در تابستان شنیده می‌شود. روملو لوکاکو، کپا آریزابالاگا و حکیم زیاش از گزینه‌های اصلی چلسی برای فروش هستند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه چلسی همانند دو پنجره نقل و انتقالاتی اخیر در تابستان باز هم در خرید و فروش فعال خواهد بود. آنها برای خلاص شدن از تهدید های فیرپلی مالی نیاز دارند چندین فروش داشته باشند.

بازیکنان که در این فصل قرض داده شدند گزینه‌های اصلی برای فروش هستند. دریافت مبلغی کمتر از ۳۷ میلیون پوند برای روملو لوکاکو، ۱۰ میلیون پوند برای کپا آریزابالاگا و ۷ میلیون پوند برای حکیم زیاش محتمل است. نکته در فروش این بازیکنان با چنین مبالغی این است که به عنوان ضرر در حساب های مالی چلسی ثبت می‌شوند.

چلسی فروش ریس جیمز و لوی کولویل یا ستاره حمله خود یعنی کول پالمر را تکذیب کرده است. اما آرماندو برویا در پایان قرارداد قرضی خود به طور دائم به فولام نخواهد پیوست. ارزش نقل و انتقالات او کاهش یافته است. او برای انتقال بعدی خود هدف بالایی خواهد داشت و قبلاً از میلان و وستهام پیشنهاداتی داشت.

یان متسن همچنان به احتمال زیاد فروخته می شود و بند آزادسازی ۳۵ میلیون پوندی دارد. بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ علاقه مند به انتقال دائمی تابستانی هستند.

انتظار می‌رود که کانر گلگر توسط چلسی بین ۴۵ تا ۵۰ میلیون پوند ارزش گذاری شده است. پیشرفت کمی در مذاکرات بر سر یک قرارداد جدید حاصل شده است و با وارد شدن در تابستان کمتر از ۱۲ ماه تا پایان قرارداد او با چلسی باقی می‌ماند.

تروو چالوبا هم می‌تواند فروخته شود. گفته می‌شود چلسی در مجموع به فروش ۱۰۰ میلیون پوند نیاز دارد.

۱۴۲۸