چند لحظه ویژه از رویارویی پرسپولیس و ملوان؛ گلری به نام مازیار! (ویدیو)

چند لحظه ویژه از رویارویی پرسپولیس و ملوان؛ گلری به نام مازیار! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - ملوان در یکی از مهمترین بازیهای هفته بیست و سوم و در تهران برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد.

به گزارش فوتبالی، دو تیمی که از سالیان دور، رویارویی‌های مهم و کلیدی زیادی برابر هم برگزار کرده‌اند. در تاریخ لیگ برتر اما شاید بتوان این چند لحظه را برجسته‌تر از بقیه دانست.

* استثنایی

  بازی برگشت لیگ سیزدهم؛ تیمِ دایی در انزلی با گل دقیقه 10 محمدرضا خلعتبری موفق به شکست ملوان می‌شود. پاس گل پیام صادقیان در این بازی به گوشه تاریخ این رویارویی سنجاق می‌شود؛ یک ضربه بیرون پای استثنایی که جزو 10 پاس گل برتر تاریخ لیگ هم هست.

* دعوا

  بازی برگشت لیگ دوم؛ پرسپولیس در خانه با نتیجه 3 بر 2 مغلوب ملوان می‌شود. التهاب اما وقتی است که سوت پایان زده شده. علی پروین از عملکرد جلال مرادی، داور بازی بسیار شاکی است و علیه او موضع سفت و سختی می‌گیرد.

* دروازه‌بان

  بازی برگشت لیگ چهاردهم؛ ملوان در آزادی با یک گل جلوست که داور دقیقه 89 برای قرمزها پنالتی گرفته و دروازه‌بان ملوان را اخراج می‌کند. با تصمیم فیروز کریمی، مازیار زارع درون دروازه قرار گرفته و موفق می‌شود پنالتی گابریل برزیلی را مهار کند.

لحظات ویژه تقابل پرسپولیس و ملوان

* وداع

  بازی رفت لیگ 22؛ وداع عجیب یورگن لوکادیا با پرسپولیس و پیراهن قرمز. مهاجم گلزن هلندی دقیقه 79، تک گل بازی را می‌زند که آخرین گل او برای پرسپولیس هم هست؛ 6 گل در 753 دقیقه که آماری است عالی.

* قایق موتوری

  بازی برگشت لیگ 15؛ پرسپولیس خیلی زود و با پنالتی دقیقه 7 جری بنگتسون در خانه ملوان جلو می‌افتد. شادی بعد از این گل اما تاریخی است؛ 8 بازیکن پرسپولیس روی زمین، پشت سر هم می‌نشینند انگار سوار یک قایق هستند.

* افتتاحیه

  بازی رفت لیگ سیزدهم؛ پرسپولیس در خانه و از دقیقه 35 با اخراج کفشگری، 10 نفره شده است ولی درنهایت با یک گل برنده می‌شود. گلی که امید عالیشاه دقیقه 73 می‌زند؛ اولین گل شماره 2 برای پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر.

* تهدید

  بازی برگشت لیگ 15؛ همه منتظر سوت پایان و تقسیم امتیاز هستند که کمال کامیابی‌نیا دقیقه 4+90 گل دوم و برتری را می‌زند. مازیار زارع که ضربه آرنج کامیابی‌نیا باعث شکستگی گونه‌اش شده، او را تهدید می‌کند:«این آخرین رویارویی من و تو نبود. باز به هم خواهیم رسید».

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی