سرمربی آث‌میلان: هنوز می‌توانیم در بازی برگشت جبران کنیم

سرمربی آث‌میلان: هنوز می‌توانیم در بازی برگشت جبران کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- استفانو پیولی سرمربی آث‌میلان پس از باخت یک بر صفر مقابل آ اس رم در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، اذعان داشت کار آنها هنوز تمام نشده و می‌توانند نتیجه را در بازی برگشت جبران کنند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته و در جریان بازی‌های رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، دو تیم میلان و رم در ورزشگاه سن سیرو به میزبانی میلان به مصاف هم رفتند که بازی در نهایت با تک گل جیانلوکا مانچینی به سود شاگردان ده‌روسی به پایان رسید. در پایان بازی استفانو پیولی اعتراف کرد که میلان در نیمه اول مقابل رم مشکلاتی داشت، اما معتقد است که آنها می‌توانند مشکلات را در بازی برگشت حل کنند.

او در مورد بازی تیمش گفت: ما در نیمه اول مشکلاتی داشتیم. ما باید در انتخاب هایمان بدون توپ شجاع‌تر عمل می‌کردیم. آنها چند موقعیت ایجاد کردند اما ما یک گل را از روی ضربه کرنر دریافت کردیم. سپس وارد بازی شدیم، اما احتمالا نه با عملکردی که اخیرا داشتیم. یک بازی دیگر باقی مانده است و من فکر می‌کنم تیم می‌تواند مسائل را اصلاح کند. 

در مورد تصمیمات ده‌روسی: ما انتظار نداشتیم الشعراوی در سمت راست باشد اما چیزی تغییر نکرد، تئو و رافا فضای کمتری پیدا کردند اما ما در سمت راست بیشتر فرصت ایجاد کردیم. موقعیت‌هایی خلق کردیم و ضربات زیادی داشتیم اما بدون کیفیت بود. در نیمه دوم به مرور وضعیت تیم را دوست داشتم، جمع و جورتر بودیم. البته، ما باید ریسک کنیم و حملات خطرناک‌تری روی دروازه حریف ایجاد کنیم. 

پیولی در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد نه چندان خوب از نام های بزرگ شما را نگران می‌کند؟ گفت: این من را نگران نمی‌کند. در واقع، من انتظار غرور و اراده زیادی برای نشان دادن اینکه ما تیم بزرگی هستیم، دارم. تغییر این وضعیت آسان نخواهد بود، فقط تیم‌های واقعا قوی این کار را انجام می‌دهند. به پسرها گفتم اگر تیمی باشد که بتواند این کار را انجام دهد، این ما هستیم. 

استفانو پیولی و شاگردانش یک هفته تا بازی برگشت مقابل رم وقت دارند تا مشکلات و ایرادات خود را رفع کنند تا بتوانند با برگشتی هیجان انگیز در استادیو المپیکو شهر رم بتوانند به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کنند. 

 ۱۴۲۸