انتقاد سرمربی با تجربه از آلونسو و شاگردانش

انتقاد سرمربی با تجربه از آلونسو و شاگردانش

پایگاه خبری فوتبالی – دیوید مویس، پس از شکست شب گذشته تیمش مقابل بایرلورکوزن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، ژابی آلونسو و تیمش را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش فوتبالی، چکش‌ها تا تا اواخر بازی بایرلورکوزن را متوقف کرده بودند اما در نهایت این شاگردان ژابی آلونسو بودند که با دو گل در اواخر بازی، بازی را با نتیجه 0-2 به نفع خود به پایان رساندند.

شرایط برای تیم لندنی، با کارت زرد گرفتن لوکاس پاکتا که سومین کارت زرد او در این رقابت‌ها بود و درنتیجه، محروم شدن از حضور در بازی برگشت، بدتر نیز شد. این هافبک برزیلی به دلیل برخورد با ادلی، بازیکن تیم حریف با کارت زرد از طرف داور مواجه شد. بازیکنان و نیمکت لورکوزن پس از تکل پاکتا بسیار خشمگین شدند و داور و پاکتا را محاصره کردند.

مویس پس از بازی اینگونه به این اتفاق واکنش نشان داد:" نبود او ضربه بزرگی خواهد بود اما فکر می‌کنم که رفتار نیمکت آن‌ها مایه شرمساری بود. او (داور) محاصره شد. فکر می‌کنم که رفتار زشتی بود و واقعا ناامید کننده بود. آیا آن‌ها باعث شدند تا او جریمه شود؟ همینطور فکر می‌کنم. شما باید به داور اجازه دهید که خودش تصمیم بگیرد، نه به شکلی که آن‌ها به آن صحنه واکنش نشان دادند. فکر می‌کنم که این همیشه یک قانون بوده که به سمت داور ندویم و او را محاصره کنیم."

2102