جشن اینتری‌ها به احتمال دو تابعیتی شدن طارمی

جشن اینتری‌ها به احتمال دو تابعیتی شدن طارمی

پایگاه خبری فوتبالی - ادعای نشریه پرتغالی برای اقدام مهاجم تیم ملی ایران برای گرفتن تابعیت اروپایی باعث شادی باشگاه اینتر شد.

به گزارش فوتبالی، «طارمی کار اینتر را راحت کرد»، این گزارش امروز (جمعه) سایت FcInterNews از ادعای نشریه پرتغالی مبنی بر اقدام مهدی طارمی برای گرفتن تابعیت پرتغالی است. 

مهدی طارمی با ارزش 12 میلیون یورو گران ترین فوتبالیست ایران به شمار می آید و با آمار خوبش در پورتو بهترین لژیونر کشورمان نیز است.

روز گذشته نشریه اوجوگو پرتغال مدعی شد که مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو برای گرفتن تابعیت کشور پرتغال اقدام کرده و بزودی پاسپورت این کشور دریافت خواهد کرد.گل تماشایی طارمی به چلسی در لیگ قهرمانان اروپا را در زیر تماشا کنید.

سایت ایتالیایی می‌نویسد که طارمی با گرفتن پاسپورت پرتغالی کار را برای مدیران باشگاه اینتر مثل آب خوردن کرد چون او دیگر یک بازیکن اروپایی به شمار می‌آید و محدودیتی برای نراتزوری برای جذب او به عنوان بازیکن غیراروپایی ندارد.

نشریه توتو میرکاتو هم گزارش داد که اگر طارمی قبل از انتقال به اینتر پاسپورت اروپایی بگیرد، اینزاگی می‌تواند در لیست بازیکنان غیراروپایی گزینه جدیدی را به جای مهاجم ایرانی درنظر بگیرد.

۹۹۸۹