۷۵ امین حضور صلاح در رقابت های اروپایی با پیراهن لیورپول خوش یمن نبود!

۷۵ امین حضور صلاح در رقابت های اروپایی با پیراهن لیورپول خوش یمن نبود!

پایگاه خبری فوتبالی- هفتاد و پنجمین حضور محمد صلاح در رقابت های اروپایی با پیراهن لیورپول برای این بازیکن و تیمش خوش یمن نبود.

به گزارش فوتبالی، مطابق خیر دیلی میل پس از اینکه در دیدار پنج شنبه شب دو تیم لیورپول و آتالانتا در دور رفت مرحله ۱/۴ نهایی لیگ اروپا محمد صلاح به عنوان بازیکن ذخیره در زمین بازی حضور پیدا کرد ۷۵ امین حضور خود را در رقابت‌های اروپایی را با پیراهن لیورپول تجربه کرد که البته این حضور با شکست سنگین قرمزپوشان بندر مرسی ساید همراه بود.

محمد صلاح در این ۷۵ حضور خود با پیراهن لیورپول در رقابت های اروپایی موفق به ثبت ۴۶ گل و ۱۸ پاس گل شده است و با باشگاه خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مقام قهرمانی دست پیدا کرده است.

آخرین باری که لیورپول و آتالانتا مقابل هم در یک رقابت اروپایی پیش از شکست پنج شنبه شب قرار گرفته بودند به به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ بازمی‌گردد که لیورپول در این بازی ها در زمین آتالانتا این تیم را ۵-۰ شکست داد و در آن بازی صلاح یکی از گل های اروپایی خود را برای لیورپول به ثمر‌ رساند. البته در بازی برگشت و در ورزشگاه آنفیلد تیم لیورپول ۲-۰ مغلوب آتالانتا شد و حالا این شکست در زمین لیورپول مجددا در شب عدم حضور صلاح در ترکیب ثابت قرمزها این بار با سه گل تکرار شد.

۱۰۰۹